Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
2 deltagere
Side 2 af 5
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Emnets første indlæg :
Omgivelser: Inde på en mere øde gade.
Vejret: normalt overskyet.
årstid: tidlig efterår.
Mina havde ham i set greb, hun var godt vred, og havde slet ikke lyst til at vise ham nåde, han fortjente at død rent ud sagt. Det var en gyde kun få gik ned af så derfor var de to alene. Manden foran hende var en stor kraftig mand, hun stod med hånden imod hans hals og holdte ham op af muren. Selvom han var meget større end hende og vejede utrolig mange gange mere, så løftede hun ham som ingen ting længere op ad. Han tog hænderne og prøvede at fjerne hendes, men intet kunne fjerne dem. Hun stod der med sin sorte ærmeløse hættetrøje på, som dækkede hendes ansigt, og så havde hun lårkorte shorts på, og på bare fødder. Så rev hun ham ned på jorden, og borede knæet ind i ryggen på ham, så lagde hun sit hovede ved hans øre og hviskede.
"Du ved vil godt at jeg kan dræbe dig så let som ingen ting, men det vil jeg ikke gøre og ved du hvorfor, fordi det skal helst gå langsomt, virkelig langsomt"
Hun grinte ondt og han rystede over hele kroppen.
Omgivelser: Inde på en mere øde gade.
Vejret: normalt overskyet.
årstid: tidlig efterår.
Mina havde ham i set greb, hun var godt vred, og havde slet ikke lyst til at vise ham nåde, han fortjente at død rent ud sagt. Det var en gyde kun få gik ned af så derfor var de to alene. Manden foran hende var en stor kraftig mand, hun stod med hånden imod hans hals og holdte ham op af muren. Selvom han var meget større end hende og vejede utrolig mange gange mere, så løftede hun ham som ingen ting længere op ad. Han tog hænderne og prøvede at fjerne hendes, men intet kunne fjerne dem. Hun stod der med sin sorte ærmeløse hættetrøje på, som dækkede hendes ansigt, og så havde hun lårkorte shorts på, og på bare fødder. Så rev hun ham ned på jorden, og borede knæet ind i ryggen på ham, så lagde hun sit hovede ved hans øre og hviskede.
"Du ved vil godt at jeg kan dræbe dig så let som ingen ting, men det vil jeg ikke gøre og ved du hvorfor, fordi det skal helst gå langsomt, virkelig langsomt"
Hun grinte ondt og han rystede over hele kroppen.
Sv: Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og spiste stille og roligt lidt af maden og kiggede på hende da hun kiggede på ham "jeg kan næsten tænke mig til at du gerne vil vide noget om den evne jeg har"sagde han og smilte til hende og slappede stille og roligt af mens han lige tænkte over hvad han kunne sige om sin evne der var jo ikke sådan noget rigtig vildt godt ved den udover den kunne brænde folk "jeg kan styre ild som jeg vil og gøre med den som jeg vil"sagde han med et smil
Brick- Antal indlæg : 268
Erfaring : 10173
Respekt. : 0
Irl alder? : 32
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city
Hun sad lige og tænkte eftertænktsomt.
"Man kan alligevel mange ting med den evne, men selvfølgelig ikke nær så mange ting som at styre kalk." Hun smilte ved tanken hvad hun selv kunne gøre, hun så sig selv de gange hun var forvandlet om til den monster form, eller den der dæmon form. Hun sad lige og tænkte over hvad hun syntes var bedst, og hun kunne lide dem lige godt. Hun sad med hovedet vendt imod vinduet og var fuldstændigt begravet i hendes egne tanker.
"Man kan alligevel mange ting med den evne, men selvfølgelig ikke nær så mange ting som at styre kalk." Hun smilte ved tanken hvad hun selv kunne gøre, hun så sig selv de gange hun var forvandlet om til den monster form, eller den der dæmon form. Hun sad lige og tænkte over hvad hun syntes var bedst, og hun kunne lide dem lige godt. Hun sad med hovedet vendt imod vinduet og var fuldstændigt begravet i hendes egne tanker.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og spiste vider og blev så færdig med det og satte talerken ud til vaske og kiggede på hende "hvad skal vi lave nu"sagde han og slappede bare "og ja man kan da godt bruge min evne til noget men der er jo grænser for det når man tænker på sin energi"sagde han med et smil og slappede bare af og sad og kiggede på hende "hvad tænker du på"sagde han med et smil på sine læber og ville da gerne vide det men det var op til hende.
Hun rykkede sig forskrækket, og han mærkede lynhurtigt en fornemmelse i alle hans knogleri hans krop, som om tog fat i dem. Men den forsvandt lige så hurtigt, da hendes korte forskrækkelse var ovre. Hun vendte blikket hen til ham og lod hætten falde ned på ryggen.
"Jeg tænkte bare på de gode tider, når jeg virkelig har brugt mine evner kreativt, for jeg kan forvandle mig om til forskellige former, så længe jeg har adgang til ekstra kalk, som denne her pose." Hun tog noget som var under trøjen og lagde det på bordet. Det var en sort pose, som lignede som om den indholdte ca 1 kg kalk.
"Jeg har også på min ryg to ekstra agtig rygsøjler som er kalklagering. For man ved jo aldrig hvor man får brug for det." Hun smilte til ham og tog posen og åbnede den og tog en håndfuld. Det var kalk som er i pulverform. Hun lod det falde ned fra hånden af ned i posen.
"Jeg tænkte bare på de gode tider, når jeg virkelig har brugt mine evner kreativt, for jeg kan forvandle mig om til forskellige former, så længe jeg har adgang til ekstra kalk, som denne her pose." Hun tog noget som var under trøjen og lagde det på bordet. Det var en sort pose, som lignede som om den indholdte ca 1 kg kalk.
"Jeg har også på min ryg to ekstra agtig rygsøjler som er kalklagering. For man ved jo aldrig hvor man får brug for det." Hun smilte til ham og tog posen og åbnede den og tog en håndfuld. Det var kalk som er i pulverform. Hun lod det falde ned fra hånden af ned i posen.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay der kan man bare se bare det var mig der kunne det"sagde han og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige lige nu før hun tog posen som hun havde under trøjen frem og han kiggede på den også på hende da hun fortalte ham om hvad der var i den og alt det "okay så du har flere rygsøjler"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "det ville ikke gøre noget at ha det"sagde han.
Han viste ikke om der var mere som han ville sige til hende lige nu.
Han viste ikke om der var mere som han ville sige til hende lige nu.
"Jeg kalder det for rygsøjler fordi de følger parallel med min egen rigtige rygsøjle." Hun tog en håndfuld mere kalk og dryssede det ud af hånden. Hun smilte for sig selv, og så på ham. Han var interessant at snakke med.
"Faktisk har jeg sorte knogler" Hun smilte til ham og der var et morende glimt i hendes øjne. Hun tog hånden fremad, ud af hendes finger dykkede kløer frem som var sorte og særdeles skarpe. Det gjorde ondt på hende, det gjorde det altid men hun havde vænnet sig til det. Hun trak dem ind igen og hun kom med et lydløst suk. Så gav hun sig til at lege med kalken på bordet med sine tanker. Noget kalk sprang væk fra posen og på bordet og skiftede til alle mulige former, fra det ene var den en drage, til en lille hunde hvalp. Til hvad som helst.
"Faktisk har jeg sorte knogler" Hun smilte til ham og der var et morende glimt i hendes øjne. Hun tog hånden fremad, ud af hendes finger dykkede kløer frem som var sorte og særdeles skarpe. Det gjorde ondt på hende, det gjorde det altid men hun havde vænnet sig til det. Hun trak dem ind igen og hun kom med et lydløst suk. Så gav hun sig til at lege med kalken på bordet med sine tanker. Noget kalk sprang væk fra posen og på bordet og skiftede til alle mulige former, fra det ene var den en drage, til en lille hunde hvalp. Til hvad som helst.
Han kiggede på hende og slappede bare af "okay der kan man bare se"sagde han og kiggede på det hun sad og lavede lige nu med den kalk der var oppe fra posen af "hvad sker der med det der"sagde han og pegede på den som formede sig til alt mulig eller hvad det var der forgik med det.
han slappede stille af og viste ikke hvad de skulle lave lige nu hun sagde nok ikke så meget lige nu "hvordan kan du ha sorte knogler hvordan kan det lade sig gøre lige det forstår jeg ikke rigtigt"sagde han med et smil på sine læber.
han slappede stille af og viste ikke hvad de skulle lave lige nu hun sagde nok ikke så meget lige nu "hvordan kan du ha sorte knogler hvordan kan det lade sig gøre lige det forstår jeg ikke rigtigt"sagde han med et smil på sine læber.
Hun smilte til ham, og det var tydelig at hun morede sig.
"Det har godt nok krævet tid, men det kræver at man brænder kalken på en speciel måde uden at det bliver skrøbelig og så at det stadigvæk bliver flot blankt. Så har jeg bare erstattet det med det hvide kalk jeg ellers har i min krop." Hun smilte til ham og så ned på de former kalken skiftede sig. SÅ holdte den en form som en slanges. Den snurrede hen af bordet hen til ham, og den havde sin tunge ud i luften. Så hvæsede den, men så lavede Mina en håndbevægelse og den blev straks til støv. Så fløj støvet tilbage til posen og hun lukkede den og satte den ind under trøjen igen.
"Jeg har valgt at have sorte knogler, for det pynter noget mere når jeg skifter form.
"Det har godt nok krævet tid, men det kræver at man brænder kalken på en speciel måde uden at det bliver skrøbelig og så at det stadigvæk bliver flot blankt. Så har jeg bare erstattet det med det hvide kalk jeg ellers har i min krop." Hun smilte til ham og så ned på de former kalken skiftede sig. SÅ holdte den en form som en slanges. Den snurrede hen af bordet hen til ham, og den havde sin tunge ud i luften. Så hvæsede den, men så lavede Mina en håndbevægelse og den blev straks til støv. Så fløj støvet tilbage til posen og hun lukkede den og satte den ind under trøjen igen.
"Jeg har valgt at have sorte knogler, for det pynter noget mere når jeg skifter form.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "Okay så det gør det ja det ved jeg så ikke om det gør"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af "er du færdig med at spise"spurgte han og smilte til hende og viste ikke om hun var eller hvad hun nu var.
Han ventede på svare fra hende af og den ville han nemlig snart gerne ha selvom der ikke var noget han skulle nå.
Han ventede på svare fra hende af og den ville han nemlig snart gerne ha selvom der ikke var noget han skulle nå.
"Ja jeg er færdig" Hun rakte tallerken over til ham, og og der var et eller andet morende glimt i hendes øjne. Men bordet var for langt til at man kunne nå normalt, men alligevel havde hun hånden helt over til ham, og hvis man så fra siden af kunne man tydelig se at hendes arm var ca blevet en halv meter længere. Hun ventede på at han tog tallerken. Hun tænkte på det hun sagde, så mumlede hun for sig selv og han kunne lige høre, "vi for se." Mina tænkte meget over noget lige nu, men hun havde stadigvæk opmærksomheden rettet imod ham, hun havde lyst til at bevise at det var sandt at det pyntede mere når hun var i en anden form. Hun rystede let på hovedet, hvorfor vil hun overhoved bevise noget over for ham?? Det plejer hun ellers ikke, nok fordi hun altid har kunne lide at vise hvem hun er og ikke andet.
Sidst rettet af Mina Ons Maj 18, 2011 6:01 pm, rettet 1 gang
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog imod hendes tallerken og stilte den til opvask og kiggede på hende med et smil "vil du vise mig hvordan du ser ud som transformeret eller hvad du nu ville kalde det"sagde han med det samme stille og rolige smilte på sine læber og kiggede på hende og ventede på svar fra hende af.
Han stilte talerkerne ind i en opvaske maskine og kiggede på hende med et smil og gik hen og satte sig ned ved hende af mens han forventede et svare.
Han stilte talerkerne ind i en opvaske maskine og kiggede på hende med et smil og gik hen og satte sig ned ved hende af mens han forventede et svare.
Hun sad lige og så eftertænksomt på ham. Hun havde en sine hånd op ved sin hage, det havde hun en vane med at gøre når hun tænkte.
"Jo det kan jeg godt" Så rejste hun sig op stilte sig ca en meter fra ham, mens hun så ham dyb i øjnene. Der var noget hynoptiseren ved hende neongrønne øjne. Så tog hun posen frem, og stak hånden i posen. Det var som om kalken opførte sig som en flydende væske, den hvide kalk begyndte at dække fuldstændigt hendes krop, og skjulte slet ikke hendes former. Vinger brød ud for hendes krop, først var det bare i knogler, men så begyndte en tynd kalkmenbran dække fra vingerne finger, så de lignede normale vinger. Sorte blanke horn kom ud af hendes hovede. Hun havde nogle lange tynde horn som gik bagud, og så begyndte en række af sorte spidser følge op fra de to horn og ned af ryggen i to rækker. En skelet hale dukkede frem, som en lille djævle hale. Så fik hun to store sorte horn som sad over hendes øre og som bukkede sig og fulgte ned om hendes øre og fulgte hendes kæber og vendte fremad. Over hendes bryster brød der sorte knogler som lignede ribben, som dækkede lige knap hendes bryster og det brød frem længere og længere ned af hendes krop, og for hver gang den kom længere ned, jo mere kom der mellemrum i mellem dem. Så hendes mave var næsten bar, hvor der kun sad noget ude på siden. Det brød også frem længere nede af fra hendes ben og ned af, og det sammen på hende arme. Hun negle blev til mere sorte skarpe kløer. Da forvandlingen var færdig stod hun med den ene hånd på hoften, mens hendes hale slyngede frem og tilbage. Hun så sexet ud, men hun så også utrolig skræmmende ud.
"Jo det kan jeg godt" Så rejste hun sig op stilte sig ca en meter fra ham, mens hun så ham dyb i øjnene. Der var noget hynoptiseren ved hende neongrønne øjne. Så tog hun posen frem, og stak hånden i posen. Det var som om kalken opførte sig som en flydende væske, den hvide kalk begyndte at dække fuldstændigt hendes krop, og skjulte slet ikke hendes former. Vinger brød ud for hendes krop, først var det bare i knogler, men så begyndte en tynd kalkmenbran dække fra vingerne finger, så de lignede normale vinger. Sorte blanke horn kom ud af hendes hovede. Hun havde nogle lange tynde horn som gik bagud, og så begyndte en række af sorte spidser følge op fra de to horn og ned af ryggen i to rækker. En skelet hale dukkede frem, som en lille djævle hale. Så fik hun to store sorte horn som sad over hendes øre og som bukkede sig og fulgte ned om hendes øre og fulgte hendes kæber og vendte fremad. Over hendes bryster brød der sorte knogler som lignede ribben, som dækkede lige knap hendes bryster og det brød frem længere og længere ned af hendes krop, og for hver gang den kom længere ned, jo mere kom der mellemrum i mellem dem. Så hendes mave var næsten bar, hvor der kun sad noget ude på siden. Det brød også frem længere nede af fra hendes ben og ned af, og det sammen på hende arme. Hun negle blev til mere sorte skarpe kløer. Da forvandlingen var færdig stod hun med den ene hånd på hoften, mens hendes hale slyngede frem og tilbage. Hun så sexet ud, men hun så også utrolig skræmmende ud.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og så på hvad der skete med hende alt være en detalje gik han ikke glip af. Han ville se hvordan hun så ud så han kiggede på hende hele tiden og viste jo ikke hvad der skete med hende sådan rigtig men hun kom vist til at se rigtig flot ud som hun selv sagde til ham hun ville gøre. Han kiggede på hende da forvandlingen var færdig og smilte stille og roligt til hende da han så hende "du ser da godt ud men også lidt skræmmede på samme tid"sagde han med et stille smil på sine læber og slappede bare af.
Hun grinte lidt.
"Ja fjollemås, hvad skulle ellers være meningen når jeg er imod fjenden. Men jeg har som sagt nok en mere frygtindgydende form, som jeg også bruger en gang imellem" Hendes vinger strakte sig ud, og foldede sig pænt bag ryggen på hende. Hun kunne godt lide hans reaktion, han var dog heller ikke nervøs af sig. Normalt når hun forvandlede sig var en hun en frygtindgydende syn, men det var så også kun i kamp. Han har valgt et godt valg ind til videre, for ingen vil være fjender med hende, hvis de ikke vil dø. Et ondt glimt kom i hendes øjne dag hun kom i tanke, og dengang hun gik i blodrus i den anden form. Men glimtet forsvandt hurtigt og hun kiggede bare afventende på ham.
"Ja fjollemås, hvad skulle ellers være meningen når jeg er imod fjenden. Men jeg har som sagt nok en mere frygtindgydende form, som jeg også bruger en gang imellem" Hendes vinger strakte sig ud, og foldede sig pænt bag ryggen på hende. Hun kunne godt lide hans reaktion, han var dog heller ikke nervøs af sig. Normalt når hun forvandlede sig var en hun en frygtindgydende syn, men det var så også kun i kamp. Han har valgt et godt valg ind til videre, for ingen vil være fjender med hende, hvis de ikke vil dø. Et ondt glimt kom i hendes øjne dag hun kom i tanke, og dengang hun gik i blodrus i den anden form. Men glimtet forsvandt hurtigt og hun kiggede bare afventende på ham.
Sidst rettet af Mina Ons Maj 18, 2011 7:34 pm, rettet 1 gang
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af og så på hende "okay så det har du der kan man bare se"sage han og kiggede på hende og så hendes glimt som forsvandt fra hende "er der noget galt Mina"sagde han og kiggede på hende med et stille smil.
Han smilte til hende og ville da gerne vide om der var noget galt sidens hendes glimt som hun havde nu var forsvundet og sådan nogen ting så måtte hun jo sige det til ham eller sådan noget.
Han smilte til hende og ville da gerne vide om der var noget galt sidens hendes glimt som hun havde nu var forsvundet og sådan nogen ting så måtte hun jo sige det til ham eller sådan noget.
Minas halede slyngede mere frem og tilbage, og et smil kom på hendes læber.
"Jeg kom bare i tanke om en meget sjov episode. Det var sjove tider, men nok ikke for de andre som jeg var i rummet med." Hun smilte tilfreds, så smeltede alt kalken væk, og hornene trak sig tilbage og vingerne foldede sig ind igen på ryggen af hende, der hvor hun ellers havde sine ekstra depoter af kalk. Nu stod hun foran ham igen normal med alt de tøj hun ellers havde på, som ellers var gemt under kalken på hendes hud. hun tænkte eftertænksomt.
"hvor gammel er du egenligt, for der er da noget med at dæmoner kan leve i lang tid uden at se ud som om de er gamle ikke sandt??" Mina satte sig ned på bordet igen og hun lukkede øjnene et øjeblik, men åbnede dem straks igen. Det havde altid gjort ondt på hende, når hun forvandlede sig. For det gjorde ondt når man fik knogler igennem sin hud. Men hun havde vænnet sig til det og hun havde ikke noget imod det.
"Jeg kom bare i tanke om en meget sjov episode. Det var sjove tider, men nok ikke for de andre som jeg var i rummet med." Hun smilte tilfreds, så smeltede alt kalken væk, og hornene trak sig tilbage og vingerne foldede sig ind igen på ryggen af hende, der hvor hun ellers havde sine ekstra depoter af kalk. Nu stod hun foran ham igen normal med alt de tøj hun ellers havde på, som ellers var gemt under kalken på hendes hud. hun tænkte eftertænksomt.
"hvor gammel er du egenligt, for der er da noget med at dæmoner kan leve i lang tid uden at se ud som om de er gamle ikke sandt??" Mina satte sig ned på bordet igen og hun lukkede øjnene et øjeblik, men åbnede dem straks igen. Det havde altid gjort ondt på hende, når hun forvandlede sig. For det gjorde ondt når man fik knogler igennem sin hud. Men hun havde vænnet sig til det og hun havde ikke noget imod det.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber da hun blev sig selv og gav sig til at sige noget om ham og så noget med hans alder og at dæmoner kunne leve meget længe uden at de så ud til at være så gammel "jeg er 20 i min krop men 200 i alder"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "hvad med dig hvor gammel er du så selvom jeg ved det ikke er pænt og spørge en kvinde om hendes alder og sådan"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og så på hende og viste ikke om hun ville svare på det. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kløede sig selv stille i nakken da han ventede på at hun skulle sige noget til ham og sådan.
Hun grinte bare af det han sagde og rystede på hovedet.
"nej jeg er ikke som de fanatiske kvinder, og desuden er jeg jo elver, så jeg lever jo også længe, men min kropsalder er 24 men min rigtige er 72 år. Elvere lever ca 3 gange længere og nogle gange mere, så når du støder på en elver skal du ca gange hendes udseende alder med 3, så får du ca den rigtige alder" Hun smilte til ham og lagde hænderne på bordet foldet sammen." hun sad lige og så på ham.
"Men så har du da levet længe, så må du da ha oplevet meget?" Hun smilte til ham, hun var blevet nysgerrig angående med ham, og det var ikke så tit hun blev det.
"nej jeg er ikke som de fanatiske kvinder, og desuden er jeg jo elver, så jeg lever jo også længe, men min kropsalder er 24 men min rigtige er 72 år. Elvere lever ca 3 gange længere og nogle gange mere, så når du støder på en elver skal du ca gange hendes udseende alder med 3, så får du ca den rigtige alder" Hun smilte til ham og lagde hænderne på bordet foldet sammen." hun sad lige og så på ham.
"Men så har du da levet længe, så må du da ha oplevet meget?" Hun smilte til ham, hun var blevet nysgerrig angående med ham, og det var ikke så tit hun blev det.
han kiggede stille på hende "hvad mener du meget og meget tja de første 10 år at mit liv gik ud på at lære og være en rigtig dæmon altså dræbe og alt det så blev mine forældre dræbt af en kendt dæmon jæger Jason P Valter hvis du har hørt om ham han leder stadig efter mig men jeg er blevet stærkere de år da min rejse her til stedet tog mig 10 år"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg slog min første person ihjel da jeg var 8 år gammel og sådan men det var også en ældre herre eller sådan noget"sagde han og smilte bare stille for sig selv og slappede bare af.
"Dræber fra fødslen ja, nogle er bare født dræbere. Det er jeg også, jeg har intet imod at dræbe folk, det genere mig ikke lige frem, men jeg kan også være ligeglad, jeg er jo sortelver, så det gør jo ikke nået." Hun sad og så undersøgende på ham, han så ellers ikke ud som en dræber, syntes hun. Han så nok lidt for nuttet ud. Hun smilte af sig selv og rystede på hovedet, hun kunne nogle gange syntes det underligste ting om folk. Hun satte sig mere til rette, og satte det ene ben over det andet, så hun viste hendes slanke ben, og hendes pæne kvindelige fødder. Selvom hun gik dagen lang på hendes fødder, så blev hendes fødder ikke skadet.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "kunne du endeligt godt tænke dig at få et job her på stedet kunne godt bruge en udsmider der kan finde ud af at passe sit job og alt det hvad siger du til det"sagde han med et smil på sine læber og slappede stille af og håbede på at hun ville tage imod det da han syns det job passede til hend og den måde hun var på og alt det. Han smilte til hende og syns nu meget godt om hende lige meget hvor skræmmende hun så ud i sin forvandlinger var der ikke noget negativt han syns så han ville give hende den chance for at hun kunne for et job ved ham her på hans stripklub selvom der ikke var så meget gang i den eller noget lige nu. Men nu ventede han bare på at få et svar fra hende af og håbede på det bedste da han havde brug for den arbejds kræft som hun nok godt ville kunne give ham ved at være udsmider her på stedet.
Hun sad og tænkte sig om. Hun manglede godt nok penge, og hun havde ikke så meget at lave, så det lød som et godt tilbud. Men hun kunne lige så godt se hvad hun kan få ud af det. Så sagde hun med en sukkersød stemme og lændte sig over bordet og så på ham.
"Hvad får jeg så ud af det, hvis jeg siger ja" Hun kiggede på ham med et sødt blik, og hendes ene hånds var foran hende, og hendes finger kørte rundt i en lille cirkel, men hun ventede på et svar. Hun havde hovedet let på skrå, hun lignede virkelig ikke en person som kan være ond og led.
"Hvad får jeg så ud af det, hvis jeg siger ja" Hun kiggede på ham med et sødt blik, og hendes ene hånds var foran hende, og hendes finger kørte rundt i en lille cirkel, men hun ventede på et svar. Hun havde hovedet let på skrå, hun lignede virkelig ikke en person som kan være ond og led.
Han smilte til hende og slappede lidt af og kiggede på hende og lændte sig hen mod hende "tja der er jo løn i det altså penge som er god og ja det du vil ha ud af det må du jo selv skabe som man sige ikke"sagde han og kiggede hende ind i hende neongrønne øjne som var flotte hun måtte jo selv bestemme om hvad hun ville gøre for lønnen bestemte han jo og hun skulle jo selv se om hun kunne få lønforhøjelse og alt det for det var kun nogen gange at han gav en medarbejder en lønforhøjelse og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede lidt af mens han kiggede på hende med et det samme smil.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede lidt af mens han kiggede på hende med et det samme smil.
"Lyder fair nok. Det er nok et job der passer til mig, jeg kan i hver til fald få folk til at "gå"" Hun grinte lidt, og hun prøvede at se sig selv som sådan en udsmider, og hun nikkede tilfreds, det er et godt job besluttede hun. Så blev der banket på døren, og en sagde højt.
"Jeg kommer med post." Mina vendte sig hurtigt omkring og hendes øjne var blevet smalle. Postbudet er elver, det kunne hun mærke så tydelig. Men hun ville ikke dræbe elveren her, for det kunne ødelægge rays forretning, så hun vendte sig bare om og prøvede at ignorere det. Hun kunne mærke at det var en mandlig elver. Så kiggede hun op på Ray.
"Skal du ikke ud og hente en pakke, som postbudet har bragt til dig?" Der var en skarphed i hendes stemme, men det var som om den ikke var rettet imod ham.
"Jeg kommer med post." Mina vendte sig hurtigt omkring og hendes øjne var blevet smalle. Postbudet er elver, det kunne hun mærke så tydelig. Men hun ville ikke dræbe elveren her, for det kunne ødelægge rays forretning, så hun vendte sig bare om og prøvede at ignorere det. Hun kunne mærke at det var en mandlig elver. Så kiggede hun op på Ray.
"Skal du ikke ud og hente en pakke, som postbudet har bragt til dig?" Der var en skarphed i hendes stemme, men det var som om den ikke var rettet imod ham.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og hørte også at der blev banket på døren og nikkede så til hende "jo det må jeg nok hellere"sagde han og gik ud og åbnede og fik sin pakke og alt det der skulle gøres og gik så ind til hende igen og stilte den på bordet og kiggede på hende "når hvad mon det er"sagde han og åbnede den og kiggede ned i den og tog noget tøj op der var uniformer til udsmidere og alle de andre stillinger som var der "hvad skal du bruge i størrelse der er alle størrelser her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende.
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 2 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man Mar 19, 2012 2:24 am af Brick
» En lille strand tur // Athene //
Man Jul 18, 2011 10:46 pm af Zofia
» hay alle kig!
Tirs Jul 12, 2011 10:57 am af Izabella(Iza)
» Aveira!
Tirs Jul 12, 2011 8:57 am af Gæst
» for kedeligt for arkitekten... (Ray)
Lør Jul 02, 2011 10:48 pm af Brick
» Yes, det her er hjælp.
Søn Jun 26, 2011 5:30 am af Zofia
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Ons Jun 15, 2011 9:13 am af Lilith
» Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Tirs Jun 14, 2011 7:10 pm af Brick
» Aften jagt tyder godt Thalia
Lør Jun 11, 2011 4:34 am af Athene