Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
2 deltagere
Side 1 af 5
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Omgivelser: Inde på en mere øde gade.
Vejret: normalt overskyet.
årstid: tidlig efterår.
Mina havde ham i set greb, hun var godt vred, og havde slet ikke lyst til at vise ham nåde, han fortjente at død rent ud sagt. Det var en gyde kun få gik ned af så derfor var de to alene. Manden foran hende var en stor kraftig mand, hun stod med hånden imod hans hals og holdte ham op af muren. Selvom han var meget større end hende og vejede utrolig mange gange mere, så løftede hun ham som ingen ting længere op ad. Han tog hænderne og prøvede at fjerne hendes, men intet kunne fjerne dem. Hun stod der med sin sorte ærmeløse hættetrøje på, som dækkede hendes ansigt, og så havde hun lårkorte shorts på, og på bare fødder. Så rev hun ham ned på jorden, og borede knæet ind i ryggen på ham, så lagde hun sit hovede ved hans øre og hviskede.
"Du ved vil godt at jeg kan dræbe dig så let som ingen ting, men det vil jeg ikke gøre og ved du hvorfor, fordi det skal helst gå langsomt, virkelig langsomt"
Hun grinte ondt og han rystede over hele kroppen.
Vejret: normalt overskyet.
årstid: tidlig efterår.
Mina havde ham i set greb, hun var godt vred, og havde slet ikke lyst til at vise ham nåde, han fortjente at død rent ud sagt. Det var en gyde kun få gik ned af så derfor var de to alene. Manden foran hende var en stor kraftig mand, hun stod med hånden imod hans hals og holdte ham op af muren. Selvom han var meget større end hende og vejede utrolig mange gange mere, så løftede hun ham som ingen ting længere op ad. Han tog hænderne og prøvede at fjerne hendes, men intet kunne fjerne dem. Hun stod der med sin sorte ærmeløse hættetrøje på, som dækkede hendes ansigt, og så havde hun lårkorte shorts på, og på bare fødder. Så rev hun ham ned på jorden, og borede knæet ind i ryggen på ham, så lagde hun sit hovede ved hans øre og hviskede.
"Du ved vil godt at jeg kan dræbe dig så let som ingen ting, men det vil jeg ikke gøre og ved du hvorfor, fordi det skal helst gå langsomt, virkelig langsomt"
Hun grinte ondt og han rystede over hele kroppen.
Sv: Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Ray kom stille og roligt gående gennem gaderne og viste ikke hvad han skulle give sig til at lave da han kede sig sådan lige nu. Han gik stille og roligt vider og kede sig så meget af han ville være med til alt lige nu når han kede sig sådan men han følte at der var noget i hans nærhed lige nu og han ville finde ud af hvem det var så han gik og lede efter den eller de personer som han kunne føle. Han fandt dem og kiggede på dem med et stille smil på sine læber selvom det så alvorlig ud.
Brick- Antal indlæg : 268
Erfaring : 10173
Respekt. : 0
Irl alder? : 32
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city
Mina tog straks hovedet op, for hun havde mærket en ny tilstedeværelse. Hun sad stadigvæk med knæet boret i ryggen på ham. Manden nede under vendte hovedet og så personen længere nede af gyden. Han begyndte lige pludselig at råbe.
"HJÆLP!!!! Jeg er fanget hjælp, jeg bliver dræbt!!"
Mina kiggede vredt ned på ham, så tog hun med den ene hånd og så lukkede hun hånden sammen næsten som mund, og hans kæber blev smækket sammen og han kunne ikke åbne munden. Mina vendte blikket igen mod den nyankommen, det eneste man kunne se af hendes ansigt var de neongrønne øjne under hætten. Hun så ham an, om han bare ville gå videre eller var han en ny trussel. Hun smilte for sig selv, det ville hun bare blive glad for. Hun elskede at banke folk, og vise at de ikke er en skid, som de selv tror de er.
"HJÆLP!!!! Jeg er fanget hjælp, jeg bliver dræbt!!"
Mina kiggede vredt ned på ham, så tog hun med den ene hånd og så lukkede hun hånden sammen næsten som mund, og hans kæber blev smækket sammen og han kunne ikke åbne munden. Mina vendte blikket igen mod den nyankommen, det eneste man kunne se af hendes ansigt var de neongrønne øjne under hætten. Hun så ham an, om han bare ville gå videre eller var han en ny trussel. Hun smilte for sig selv, det ville hun bare blive glad for. Hun elskede at banke folk, og vise at de ikke er en skid, som de selv tror de er.
Han kiggede på hende og smilte stille og roligt "bare gør hvad du skal gøre jeg blander mig ikke i det"sagde han og stilte sig så der ikke rigtig var noget andre der kunne se hvad der forgik der inde hvor hun var med denne mand.
Han kiggede rundt for sig selv og viste ikke hvad der skete om bag ham han var heller ikke den der ville blande sig i det da hun skulle gør det hun ville der omme bag ham.
Han kiggede rundt for sig selv og viste ikke hvad der skete om bag ham han var heller ikke den der ville blande sig i det da hun skulle gør det hun ville der omme bag ham.
Hun kneb øjnene sammen inde under hætten, hun havde ikke nogen ide hvad hun skulle syntes om den nyankommen. Men ind til videre tydede det godt, hun kunne godt lide folk som ikke blandede sig i andres ting. Manden under hende så ham bare vende sig om, han skreg nede i hans hals, men kun en lille lyd kom ud. Så lagde hun hovedet igen til han øre.
"desværre er der selskab, så jeg vil ikke bruge så lang tid som jeg ellers ville have brugt på dig," hun rejste sig og gik imod den nyankommen, manden kiggede omkring og troede han var heldig. Han rejste sig op, og i det sammen han gjorde det, tog Mina hånden lidt op og knipsede. Hans hovede sprang i luften, kraniet var fuldstændigt fladmast. Han stod op, og så faldt hans krop sammen på jorden. Hun smilte veltilfreds, det var godt nok for billigt sluppet syntes hun. Hun vendte hovedet en gang og se hendes værk, men selvom han var sluppet billigt, så var det et godt syn syntes hun. Blodet flød omkring og hjernemasse lå hist og her. Hun gik imod den nyankommende og da hun lige stod foran ham, rakte hun hånden frem.
"Goddag der?"
Det eneste man kunne se af hendes ansigt var de neongrønne øjne som kiggede undersøgende på ham. Men når man se hende mere an så havde hun noget anderledes tøj eller hvad man skal kalde det. Rundt om halsen havde hun et sort halsbånd med en stor enkel led fra en kæde, som var stor og rund. Hendes sorte ærmeløse hættetrøje var sådan halvt åben, men blev holdt sammen af små fine kæder. Mens inde under havde hun intet på, så man kunne tydeligt se siderne af brysterne, men slet ikke det hele. Men ellers var der ikke noget udsædvanligt ved hende, ude over at hun gik på bare fødder. Mina studerede ham og kom til en konklusion enten var han dæmon eller varulv, hun kunne ikke lige helt bedømme det. Men hun var ligeglad med race, det rørte hende ikke ude over hvis de er elvere. Hun hader elvere ude over dem der selvfølgelig er svartelver(sortelver) som hende selv. Hun vidste godt at det måske var et farligt træk at bare gå hen til ham, men hun var sku ret så ligeglad, hun vidste hvad hun kunne gøre ved ham i løbet af et split sekund.
"desværre er der selskab, så jeg vil ikke bruge så lang tid som jeg ellers ville have brugt på dig," hun rejste sig og gik imod den nyankommen, manden kiggede omkring og troede han var heldig. Han rejste sig op, og i det sammen han gjorde det, tog Mina hånden lidt op og knipsede. Hans hovede sprang i luften, kraniet var fuldstændigt fladmast. Han stod op, og så faldt hans krop sammen på jorden. Hun smilte veltilfreds, det var godt nok for billigt sluppet syntes hun. Hun vendte hovedet en gang og se hendes værk, men selvom han var sluppet billigt, så var det et godt syn syntes hun. Blodet flød omkring og hjernemasse lå hist og her. Hun gik imod den nyankommende og da hun lige stod foran ham, rakte hun hånden frem.
"Goddag der?"
Det eneste man kunne se af hendes ansigt var de neongrønne øjne som kiggede undersøgende på ham. Men når man se hende mere an så havde hun noget anderledes tøj eller hvad man skal kalde det. Rundt om halsen havde hun et sort halsbånd med en stor enkel led fra en kæde, som var stor og rund. Hendes sorte ærmeløse hættetrøje var sådan halvt åben, men blev holdt sammen af små fine kæder. Mens inde under havde hun intet på, så man kunne tydeligt se siderne af brysterne, men slet ikke det hele. Men ellers var der ikke noget udsædvanligt ved hende, ude over at hun gik på bare fødder. Mina studerede ham og kom til en konklusion enten var han dæmon eller varulv, hun kunne ikke lige helt bedømme det. Men hun var ligeglad med race, det rørte hende ikke ude over hvis de er elvere. Hun hader elvere ude over dem der selvfølgelig er svartelver(sortelver) som hende selv. Hun vidste godt at det måske var et farligt træk at bare gå hen til ham, men hun var sku ret så ligeglad, hun vidste hvad hun kunne gøre ved ham i løbet af et split sekund.
Han kiggede på hende med et smil da hun nu stod foran ham hvad ville hun mon nu han blandede sig ikke i det hun lavede bare hun så ikke ville gør det hun gjorde ved ham manden der nu lod til at være død. Han kiggede på hende da hun rakte ham hånden og tog imod den "hey"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers skulle sige da de lige have mødt hinanden "hvad hedder du mit navn er Ray"sagde han med et smil og viste ikke om det var klogt at sige sit navn til hende.
Hun tog hans hånd med et meget fast håndtryk. Så lod hun hætten falde ned, hun havde let bleg hud og hendes hvide hår var sat op i en fletning. Hun havde et pænt ansigt, men der var den der kølighed over hendes ansigt. Men hun viste tydelig sin afstamning, hende spidse elverører var tydelige.
"Mina, og hejsa med dig Ray?" Hun slap hånden og det var som om hun smagte på navnet som om hun lige skulle sikre sig at udtale det ordenligt. Hun stod ellers og stuederede hans følelser, og hun kunne forstå på ham at han ikke virkede helt tryk.
"Sig frem hvis der er noget, jeg vil langt hellere høre sandheden en 1000 af løgne" Der var et køligt blik i hendes øjne, men det forsvandt dog til et morende blik. Hun ville se hvad stof han var lavet af, og det ikke bare var en simpel facade han havde sat op. Hun mindede tilbage om alle de møder med andre folk, hvordan hun havde revet deres forsvar op og havde fået set hvor ynkelige de egenligt var, måske blev ham her en udfordring hvem ved?? tænkte hun for sig selv.
"Mina, og hejsa med dig Ray?" Hun slap hånden og det var som om hun smagte på navnet som om hun lige skulle sikre sig at udtale det ordenligt. Hun stod ellers og stuederede hans følelser, og hun kunne forstå på ham at han ikke virkede helt tryk.
"Sig frem hvis der er noget, jeg vil langt hellere høre sandheden en 1000 af løgne" Der var et køligt blik i hendes øjne, men det forsvandt dog til et morende blik. Hun ville se hvad stof han var lavet af, og det ikke bare var en simpel facade han havde sat op. Hun mindede tilbage om alle de møder med andre folk, hvordan hun havde revet deres forsvar op og havde fået set hvor ynkelige de egenligt var, måske blev ham her en udfordring hvem ved?? tænkte hun for sig selv.
Han kiggede på hende "hvad mener du med løgne er der da nogen der lyver for dig siden du siger sådan noget som det der"sagde han med et stille smil og viste ikke hvad han skulle sig og kiggede endeligt bare på hende og kiggede hende an hvordan hun var og alt sådan noget halløj hun så nu godt ud selvom hun var lidt bleg eller hvad det var med hendes hud.
Han kiggede på hende og smilte bare stille og roligt til hende "hyggeligt at møde dig mina"sagde han.
Han kiggede på hende og smilte bare stille og roligt til hende "hyggeligt at møde dig mina"sagde han.
Han blev vist åbenbart måske lidt irreteret der, ummmm, måske finder jeg ud af det senere, men så vil jeg se hvordan han regere på dette. Tænkte hun for sig selv. Ray kunne lige pludselig mærke en meget underlig fornemmelse, da hun kiggede på ham. Det var en følelse der gik helt ind til marven på ham bogstavelig talt.
"Ja det er hyggeligt at måde dig, og ja mange lyver selv med de små ting, men du virker da mere til at være en ordenlig person, for du blander dig ikke i andre affære, men nok for at stille din nysgerrighed, så fortjente han det, faktisk meget mere end det, men ude over det. Skal vi gå inden der blevet trukket opmærksomhed pga af ham??" Hun smilte det ham, og så spørgende på ham med et mere eller mindre befalende blik
"Ja det er hyggeligt at måde dig, og ja mange lyver selv med de små ting, men du virker da mere til at være en ordenlig person, for du blander dig ikke i andre affære, men nok for at stille din nysgerrighed, så fortjente han det, faktisk meget mere end det, men ude over det. Skal vi gå inden der blevet trukket opmærksomhed pga af ham??" Hun smilte det ham, og så spørgende på ham med et mere eller mindre befalende blik
Han kiggede på hende og slappede af selvom han havde fået det underliv men det tog han sig ikke sådan rigtig af "hvorfor skulle man også blande sig det var jo dig der var i gang med det så jeg kunne jo være ligeglad ikke"sagde han og kiggede på hende og slappede bare stille og roligt af mens han kiggede på hende.
Han smilte stille og roligt "hvad skal der så ske nu her"spurgte han og kiggede bare på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu da der viste ikke sådan var mere han kunne sige til hende.
Han smilte stille og roligt "hvad skal der så ske nu her"spurgte han og kiggede bare på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu da der viste ikke sådan var mere han kunne sige til hende.
"Ummm liget skal nok fjernes, og det kan gøres hurtigt og let." Mina vendte sig om, havde begge sine håndflader fremad ved siden af hinanden. Så tog hun hænderne fra hinanden og muren på venstre side af liget åbnede sig op. Så løftede liget sig og svævede ind i hullet i muren, og så lukkede muren sig bag ved liget. Mina tog hænderne ned og følte sig en lille tand drænet, men det var ikke tydeligt at se på hende at hun følte det. Det eneste man kunne se tilbage af det der var sket, var blodet og hjernmassen. Mina børstene hænderne af og så op på ham med sine neongrønne øjne.
"Sådan der, det var let nok. De kommer nok ikke til at finde liget før de river bygningen ned" Hun smilte veltilfreds til ham.
"Skal vi gå et andet sted hen??? Jeg er ved at sulte til døde"
"Sådan der, det var let nok. De kommer nok ikke til at finde liget før de river bygningen ned" Hun smilte veltilfreds til ham.
"Skal vi gå et andet sted hen??? Jeg er ved at sulte til døde"
Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "ja kan vi godt men hvor skal vi næsten gå hen af kender du noget sted"sagde han og slappede af "og skal resten ikke væk fra gaden"sagde han og kiggede på det der var tilbage af manden og fik det til at brænde op ved at han skød små ild kugler på det og kiggede så på hende. "skal vi gå der ikke nogen der finder noget af det nu"sagde han med et smil og gav sig til at gå man kunne nu godt sige at han kunne blive dømt for at være medskyldig i mord men beviserne ville jo nok aldrig blive fundet af noget som helst.
Hun smilte et varmt smil til ham, og det var første gang der virkelig havde været varme i hendes ansigt og det klædte hende. *han er i hver til fald ikke det værste, jeg kan begynde at lide ham, og det er så sjældent at det sker* tænkte hun for sig selv. Hun små klukkede for sig selv.
"Nej jeg kender ikke nogen steder, jeg går normalt ikke ud og spiser. I hver til fald ikke i dagslys, det er der de fleste elvere er. Og meget flot rengøring, der er ingen der vil kunne finde ud af det nu, og desuden der er ingen beviser imod os, oven i købet hvis nogen så det. Hvad ville politiet sige hvis de fik af vide at der var en som så en som gjorde at en mands hovede sprang i luften uden at gøre noget, og den anden gjorde at alle rester brød i brand. Ha så tror jeg vidnet bliver straks erklæret sindsyg, tror du ikke??"
"Nej jeg kender ikke nogen steder, jeg går normalt ikke ud og spiser. I hver til fald ikke i dagslys, det er der de fleste elvere er. Og meget flot rengøring, der er ingen der vil kunne finde ud af det nu, og desuden der er ingen beviser imod os, oven i købet hvis nogen så det. Hvad ville politiet sige hvis de fik af vide at der var en som så en som gjorde at en mands hovede sprang i luften uden at gøre noget, og den anden gjorde at alle rester brød i brand. Ha så tror jeg vidnet bliver straks erklæret sindsyg, tror du ikke??"
Han kiggede på hende "jo det vil jeg da tro den person ville blive for vi er jo ikke normale folk dig og mig"sagde han med et stille og roligt og gik stille vider "vi kan tage på strip klubben jeg ejer men den ligger i en anden by der kan vi få noget og spise"sagde han med et smil på sine læber og gik vider mens han ventede på et svar fra hende af.
Han puttede sine hænder i sine lommer og slappede af det var ikke første gang ray havde været ude i noget snavs som dette så han var vant til sådan noget enten hjælpe eller gøre det.
Han puttede sine hænder i sine lommer og slappede af det var ikke første gang ray havde været ude i noget snavs som dette så han var vant til sådan noget enten hjælpe eller gøre det.
Hun smilte til ham, så mærkede at den ubehagelige fornemmelse som gik igennem marv og ben, var helt væk.
"Jo det lyder fint nok, bare et sted vi kan spise. Du fører an" Hun så på ham og ventede til at han viste vej. *Gad vide hvad dette selskab kan føre til??* Tænkte hun for sig selv.
"Men du har ret, vi er langt fra de normale svagelige mennesker." Sagde hun tilfreds, hun havde intet imod mennesker. Men hun så dem for at være svagelige, og hun hadede mennesker som er svagelige. og som ikke kunne tage vare på dem selv. Mina tog fat i hendes hætte og tog dem på igen, så hendes ansigt var henlagt i mørke, kun hendes neongrønne øjne lyste intenst.
"Jo det lyder fint nok, bare et sted vi kan spise. Du fører an" Hun så på ham og ventede til at han viste vej. *Gad vide hvad dette selskab kan føre til??* Tænkte hun for sig selv.
"Men du har ret, vi er langt fra de normale svagelige mennesker." Sagde hun tilfreds, hun havde intet imod mennesker. Men hun så dem for at være svagelige, og hun hadede mennesker som er svagelige. og som ikke kunne tage vare på dem selv. Mina tog fat i hendes hætte og tog dem på igen, så hendes ansigt var henlagt i mørke, kun hendes neongrønne øjne lyste intenst.
Han smilte for sig selv og kiggede lidt rundt "vi kan tage min bil hvis det er den køre rimlig stærk så vi kan være der på ingen tid hvis der ikke er så meget trefik på vejen"sagde han og gik hen mod sin bil at som holdte på p-pladsen et stykke væk fra dem af.
Han var nu en vældig flot ung dæmon som så ud til at kunne gøre nogen noget ond men det havde han jo gennem sit lange liv. Han havde lidt muskler rundt på kroppen nogen ville sige at han så godt ud når de kiggede på ham og alt det. Han smilte til hende mens han gik vider.
Han var nu en vældig flot ung dæmon som så ud til at kunne gøre nogen noget ond men det havde han jo gennem sit lange liv. Han havde lidt muskler rundt på kroppen nogen ville sige at han så godt ud når de kiggede på ham og alt det. Han smilte til hende mens han gik vider.
Hun gik bag ved ham og studerede noget mere ved ham. Hun smilte, hun er normalt ligeglad med udseende, men hun syntes dog at han så godt ud. Hun var begyndt at bedre og bedre lide hans personlighed. Hun kunne godt lide folk, som bare er lige til og som siger tingene ligeud. Hun kiggede lige kritisk ned af sig selv, men syntes dog at hun så ud som hun ville have det. Mina skævede omkring og prøvede at se om der var andre elvere i nærheden men hun kunne ikke føle nogen andre i nærheden. Hun fulgte bare efter ham på sine bare fødder. Hun elskede at gå på bare fødder, det havde hun nok fra sin skovelver stamning.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt vider han var ligeglad med folk der ikke ville ham noget sådan rigtig seriøst og sådan hvis det var noget useriøst møg så gad han ikke snakke med dem men hende her Mina var nok en meget seriøst person. Han kiggede på hende "er du med"sagde han og slappede stille og roligt af mens han kom nærmere på hans bil som de skulle og kom så hen til bilen og låste den op og satte sig ind og ventede på at hun skulle sætte sig ind så de kunne komme afsted og alt det.
"Jaja, jeg er altså ikke så langsom" Hun satte sig ind i bilen, hun var normalt ikke vild med biler for hun kunne bedre lide at bruge hendes fødder eller vinger. Men denne her bil var ikke helt dårligt, især når de var en anden en som styrede. Hun lændte sig tilfreds tilbage, og kiggede afventende på ham. En kat udenfor gik foran bilen, Mina satte sig om og så lavede hun en håndbevægelse og katten blev flyttet langt væk fra bilen blidt. Den stod forvirret et øjeblik, og så gik den videre.
Han kiggede på hende med et smil "har jeg sagt noget om det"sagde han og kiggede lidt frem og så på katten *gad vide hvad hun er i stand til sådan at gør ved folk*tænkte han og kiggede på hende før han så gav sig til at starte bilen og kørte der ud af hvor på han tog den hurtigste vej ud af byen og hen til den anden by som de skulle hen til så de kunne få sig noget og spise.
Han kom hen til strip klubben og stig ud af bilen og kiggede på hende og gik hen og låste døren op til klubben og slappede bare af og ventede på hende.
Han kom hen til strip klubben og stig ud af bilen og kiggede på hende og gik hen og låste døren op til klubben og slappede bare af og ventede på hende.
"Nej det er der ingen der har sagt" Hun smilte til ham, han så at han undrede sig over hvad hun kunne gøre. Hun trådte ud af bilen efter ha tænkt lidt.
"Jeg kan se at du undre dig over hvad jeg kan, så kan jeg lige så godt sige det. Jeg kan styre kalk, det vil sige alle væsner som har knogler, cement, mursten osv, alt som er kalkindholdig" Hun gik op ved siden af ham, og kiggede ud af øjenkrogen efter hans reaktion, hun kiggede omkring, og så efter elvere, men hun kunne ikke se nogen.
"Jeg kan se at du undre dig over hvad jeg kan, så kan jeg lige så godt sige det. Jeg kan styre kalk, det vil sige alle væsner som har knogler, cement, mursten osv, alt som er kalkindholdig" Hun gik op ved siden af ham, og kiggede ud af øjenkrogen efter hans reaktion, hun kiggede omkring, og så efter elvere, men hun kunne ikke se nogen.
Han kiggede på hende "okay er det godt og kunne det for det jeg så som du gjorde ved mande så må det være noget der kan bruges til at dræbe folk med og sådan noget"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og gik ind på klubben og slappede af den var låst fordi der var lukket lige nu så der var kun dem lige nu og ikke andre end dem. Han smilte til hende "hvad vil du ha og spise"sagde han og smilte bare han var stille og roligt lige nu da han ikke skulle noget sådan rigtig andet end at snakke med hende.
"Lige meget bare et eller andet som smager godt. Og det behøver ikke at være vegatarisk som de fleste elvere kun spiser, det er jeg ligeglad med" Hun tænkte selv over sin egne evner, og et smil kom på hendes læber.
"Ja man kan gøre rigtig mange ting, og det kræver kun lidt energi at dræbe folk, f.eks man skal bare bukke de to ribben som sidder over lungerne , så de gør ind i dem og laver hul, og så dør ofret af sit eget blod. Eller så kan jeg tage en lille klump ikke større en kugle fra kraniet af og så lave pinball inde på ofret så jernen bliver gennemboret. Men det mister sku lidt det sjove, jeg kan godt lide udfordring"
"Ja man kan gøre rigtig mange ting, og det kræver kun lidt energi at dræbe folk, f.eks man skal bare bukke de to ribben som sidder over lungerne , så de gør ind i dem og laver hul, og så dør ofret af sit eget blod. Eller så kan jeg tage en lille klump ikke større en kugle fra kraniet af og så lave pinball inde på ofret så jernen bliver gennemboret. Men det mister sku lidt det sjove, jeg kan godt lide udfordring"
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay skal se hvad jeg kan gøre for at finde noget godt og spise til os"sagde han og kiggede på hende og gik ud og fandt noget mad til dem og kom ind med et par talerkner med en bøf og kattofler og brun sov.
Han kiggede på hende og satte en foran hende "håber du kan lide det"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han kunne sige ellers men det kom nok.
Han kiggede på hende og satte en foran hende "håber du kan lide det"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han kunne sige ellers men det kom nok.
Hun så kritisk på det, men der var intet i hendes ansigtsudtryk der viste at hun var utilfreds. Hun smagte på det, og et smil på hendes læber viste at hun kunne lide det, og hun spiste sulten videre, og så en gang i mellem op på ham, og der var noget han ville fortælle siden hun havde fortalt noget om sig selv. Så vendte hun hovedet om, hun mærkede den spinkel kropsbygning som kun kunne komme fra en elver. Hun så en elver gå forbi udenfor, men vedkommende opdagede hende ikke, så hun satte sig til at spise videre.
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 1 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man Mar 19, 2012 2:24 am af Brick
» En lille strand tur // Athene //
Man Jul 18, 2011 10:46 pm af Zofia
» hay alle kig!
Tirs Jul 12, 2011 10:57 am af Izabella(Iza)
» Aveira!
Tirs Jul 12, 2011 8:57 am af Gæst
» for kedeligt for arkitekten... (Ray)
Lør Jul 02, 2011 10:48 pm af Brick
» Yes, det her er hjælp.
Søn Jun 26, 2011 5:30 am af Zofia
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Ons Jun 15, 2011 9:13 am af Lilith
» Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Tirs Jun 14, 2011 7:10 pm af Brick
» Aften jagt tyder godt Thalia
Lør Jun 11, 2011 4:34 am af Athene