Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//
2 deltagere
Side 1 af 3
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//
Årstid: Efterår.
Vejret: Dog stadigvæk varmt.
Omgivelser: Bakkede landskab som er fuldt med marker og græs.
Solen skinnede ned på jorden med sit blege lys igennem de store skyer. Den friske halvvarme vind strømmede over bakkerne. En enlig skikkelse sad på en af de græsfyldte bakker. Mina sad der med blikket over skoven, som man kunne se længere væk. Hun havde sin ærmeløse hættetrøje på som var trukket over hovedet, så hendes ansigt var henlagt i mørke, kun de neongrønne øjne kunne ses under hætten. Mina sad med benene foran sig og havde armene omkring dem, hun havde sine bare fødder nede i det bløde græs, og lød stilheden og det dejlige vejr. Hun vendte en gang blikket op imod himlen, da en ravn skrappede højt over hende. Hun lod sig falde bagover og lå i græsset med lukkede øjne. Hun lå der fredsommeligt og håbede på at ingen ville forstyrre hende, og hun lod sig begrave i hendes tanker, så hun slet ikke blev opmærksom på hendes omgivelser. Hun havde sorte lårkorte shorts på, og hendes ærmeløse hætte trøje var halvt åben, men blev holdt sammen af små fine kæder som gik hele vejen ned. Indeunder havde hun intet på, så man kunne se noget siden af hendes bryster men ikke det hele langt fra
Vejret: Dog stadigvæk varmt.
Omgivelser: Bakkede landskab som er fuldt med marker og græs.
Solen skinnede ned på jorden med sit blege lys igennem de store skyer. Den friske halvvarme vind strømmede over bakkerne. En enlig skikkelse sad på en af de græsfyldte bakker. Mina sad der med blikket over skoven, som man kunne se længere væk. Hun havde sin ærmeløse hættetrøje på som var trukket over hovedet, så hendes ansigt var henlagt i mørke, kun de neongrønne øjne kunne ses under hætten. Mina sad med benene foran sig og havde armene omkring dem, hun havde sine bare fødder nede i det bløde græs, og lød stilheden og det dejlige vejr. Hun vendte en gang blikket op imod himlen, da en ravn skrappede højt over hende. Hun lod sig falde bagover og lå i græsset med lukkede øjne. Hun lå der fredsommeligt og håbede på at ingen ville forstyrre hende, og hun lod sig begrave i hendes tanker, så hun slet ikke blev opmærksom på hendes omgivelser. Hun havde sorte lårkorte shorts på, og hendes ærmeløse hætte trøje var halvt åben, men blev holdt sammen af små fine kæder som gik hele vejen ned. Indeunder havde hun intet på, så man kunne se noget siden af hendes bryster men ikke det hele langt fra
Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//
Zofia en lille ung engle hva ude og gå en lille tur uden for byen da hun iik rigtig kendte stederne her for hun var joo næsten lige flyttet her til så hun vistet faktisk iik noget som helst om stederne her. Hun havde en lang løs lyseblå kjole på som der gik helt ned til sine sko og så havde hun en lang hvid tynd jakke ud over da hun skulle skjule sine vinger og hun havde nogle små lyseblå sko med hvide blomster på. Hun gik stille op mod en bakke hvor der lå en eller anden kvinde midt i solen og hun lå med lukkede øjne. Hun gik stille hen mod hende med små stille skridt og hun stod nu foran hende så hun skyggede for solen "Hejsa" sagde hun stille mens hun kiggede sødt på kvinden.
Zofia- Antal indlæg : 160
Erfaring : 10045
Respekt. : 0
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.
Mina vågnede straks op, for hun havde sovet halvt. Hun rejste sig hurtigt op som en kat, og da hun havde rejst sig oppe røg hætten ned. Hun havde langt hvidt hår som gik i en fletning bag ved, og man kunne tydelig se hendes afstamning, for hun havde spidse elverører. Mina bandede og svovlede i sig selv, fordi hun ikke havde lagt mærke til at nogen havde gået hen til hende. *Hvem vover at snige ind på mig* Tænkte Mina. Hun lade dog mærkede straks at hun var en engel, for hun kunne mærke at hun havde englevinger. Zofia mærkede en meget ubehagelig fornemmelse, som gik dybt i marv og ben. Men så forsvandt den næsten og var kun en lille stikkende fornemmesle. Mina kneb øjnene halvt sammen og så vuderende på hende. Hun slappede straks af, for engler angreb normalt ikke før de var provokeret. Men Mina stolede ikke på dem, for som sagt så tilhørte hun ikke lige frem den gode side.
"Hejsa der selv." Sagde hun og havde sat armene over kors.
"Hejsa der selv." Sagde hun og havde sat armene over kors.
Zofia gik lidt tilbage da hun rejste sig op og kiggede stille på hendes ører og slappede stille af da hun kunne se at hun var en elver så det gjorde iik så meget hvis hun kom til at se hendes vinger. Hun smilede venligt til kvinden "Du må undskylde hvis jeg forskrækket diq for det var iik miin mening" sagde hun venligt mens hun samlede sine hænder på mindten af maven og smilede bare til kvinden. Zofia rakte stille hånden frem "Jeg hedder Zofia" sagde hun med et venligt smil på læben. Hun slappede stille af i sin krop og kggede lidt op på himlen og derefter hen på kvinden igen og smilede lige så venligt til hende.
Mina smilte et sageligt smil til hende, og hendes neongrønne øjne vurderede hende fra top til tå. *typisk engler de tror altid det bedste om folk. Mina tog hendes hånd og gav hende et hårdt fast håndtryk og havde armene overkors igen.
"Jeg er Mina, og jeg er svartelver. Hvad laver en engel så på disse kanter?" Hun havde hovedet let på skrå og så spørgende på hende. Det var lang tids siden sidst Mina havde mødt en engel, og der var få af dem her i byen, men når en kom til byen, så kommer der sikkert mange derefter. Mina var normalt ikke glade for engler, men Mina ville aldrig først vurdere folk på deres race, ligesom hende selv kunne de sagtens være mørke. Hendes regel galt dog ikke helt rigtigt elvere, dem hadede hun. De skulle gøre godt indtryk på hende før hun ville lade dem leve.
"Jeg er Mina, og jeg er svartelver. Hvad laver en engel så på disse kanter?" Hun havde hovedet let på skrå og så spørgende på hende. Det var lang tids siden sidst Mina havde mødt en engel, og der var få af dem her i byen, men når en kom til byen, så kommer der sikkert mange derefter. Mina var normalt ikke glade for engler, men Mina ville aldrig først vurdere folk på deres race, ligesom hende selv kunne de sagtens være mørke. Hendes regel galt dog ikke helt rigtigt elvere, dem hadede hun. De skulle gøre godt indtryk på hende før hun ville lade dem leve.
Zofia smilede bare venligt til hende og kiggede stille på hende med sine lyseblå øjne "Hyggelig at møde diq Mina" sagde hun venligt mens hun stille tog sin hånd til sig igen og samlede sine hænder på midten af maven. Hun kiggede stille på kvinden og smilede bare sødt til hende "Jeg er bare ude og gå en lille tur da jeg næsten lige er flyttet her til" sagde hun venligt og strækte sig lidt og rystet stille sine vinger inde under hendes jakke og der faldt en lille fjer ned på jorden.
Mina kiggede ned på hendes fjer som faldt ned. Hun stod og tænkte eftertænksomt på hende, og havde den ene hånd ved hage. Det havde hun en vane med når hun tænkte sig om. Hun brugte sin kraft og mærkede at engel var nået gammel, men ikke mange 100 år gammel. Zofia kunne mærke en underlig stikkende fornemmelse, det nærmest man kunen beskrive det, var som om en rørte direk på hendes knogler.
"Hvor gammel er man egenligt, jeg kan se at du er en del ældre end mig, men alligevel er du ung i forehold til mange andre. Hun så spørgende på hende, og ventede på en reaktion fra hende af.
"Hvor gammel er man egenligt, jeg kan se at du er en del ældre end mig, men alligevel er du ung i forehold til mange andre. Hun så spørgende på hende, og ventede på en reaktion fra hende af.
Zofia kiggede stille på hende og smilede bare stille til hende. Hun rystede lidt da hun kunne mærke noget ved sine knogler men hun tog sig iik rigtig af det da hun joo iik vistet helt hva det var og hun gad heller iik lige finde ud af det nu. Hun kiggede stille på hende "Jeg er de 100 år nu" sagde hun stille "Hvor gammel er du da?" tilgføjede hun efter lidt og kiggede op på himlen og smilede bare sødt for sig selv.
//er du egenligt Tazz fra lost world Så er det mig Nikita"
Mina havde ikke meget til overs for englen, men hun var stadigvæk rolig og fattet.
"Jeg er 72år gammel, men min krops alder er 24." Mina stod og vidste ikke helt rigtigt hvad hun skulle gøre, for hun var ikke intereseret i engelen, men det kunne godt være at hun var interesant alligevel og som måske kan kunne bruges til et eller andet. Mina havde et morende glimt i hendes øjne.
Mina havde ikke meget til overs for englen, men hun var stadigvæk rolig og fattet.
"Jeg er 72år gammel, men min krops alder er 24." Mina stod og vidste ikke helt rigtigt hvad hun skulle gøre, for hun var ikke intereseret i engelen, men det kunne godt være at hun var interesant alligevel og som måske kan kunne bruges til et eller andet. Mina havde et morende glimt i hendes øjne.
// Jaa det er det //
Zofia kiggede bare glad på hende "Nåårh okii så er du da ung" sagde hun venligt og kiggede lidt op på himlen og havde sådn lyst til at flye en lille tur men lige nu stod hun joo og snakkede med Mina og det ville hun meget hellere da hun gerne ville lærer nogle nye folk at kende. Hun kiggede stille på ham og smilede bare glad til hende og var rigtig glad i dag og hun vistet enlig iik helt hvorfor men det var joo meget dejligt.
Zofia kiggede bare glad på hende "Nåårh okii så er du da ung" sagde hun venligt og kiggede lidt op på himlen og havde sådn lyst til at flye en lille tur men lige nu stod hun joo og snakkede med Mina og det ville hun meget hellere da hun gerne ville lærer nogle nye folk at kende. Hun kiggede stille på ham og smilede bare glad til hende og var rigtig glad i dag og hun vistet enlig iik helt hvorfor men det var joo meget dejligt.
//hehe nice //
"ja ung i forehold til elvernes målestok. Hvis det var ifølge menneskers så var jeg gammel." Hun kom i tanke om alle de år, og hvad hun havde lavet i al den tid. Et smil kom på hendes læber ca for 45 år siden gjorde hun sit første mord, som gjorde at hun blev udstødt af hendes folk og blev til svartelver, eller sortelver som det er kaldt i normal tale. Men englen virkede til at være rime ligeglad med at hun er sortelver, og dem hun havde mødt kan jo ikke lide dem, fordi sortelvere er jo onde, eller nogen af dem i hver til fald, nogle blev bare udstødt på grund af andre ting.
"ja ung i forehold til elvernes målestok. Hvis det var ifølge menneskers så var jeg gammel." Hun kom i tanke om alle de år, og hvad hun havde lavet i al den tid. Et smil kom på hendes læber ca for 45 år siden gjorde hun sit første mord, som gjorde at hun blev udstødt af hendes folk og blev til svartelver, eller sortelver som det er kaldt i normal tale. Men englen virkede til at være rime ligeglad med at hun er sortelver, og dem hun havde mødt kan jo ikke lide dem, fordi sortelvere er jo onde, eller nogen af dem i hver til fald, nogle blev bare udstødt på grund af andre ting.
Zofia grinede lidt over det hun sagde for hun havde joo rart i det hun sagde for hvis Zofia var menneske ville hun nok være dø nu da hun er 100 år joo. Hun kiggede stille på hende og vistet iik helt hva hun skulle sige eller gøre lige da hun meget genert og iik snakkede så meget igen men hun tænkte da lidt over hva hun kunne sige til hende.
*Englen måtte være ude på noget, det er for underligt at hun intet siger til at jeg er sortelver* Mina gik flere skridt imod hende, så hun stod noget tættere på Zofia. Mina Var lidt højere end Zofia, og hun virkede truende. Fornemmelsen blev stærkere hos Zofia og det var ubehageligt. Mina stirrede med sine neongrønne Zofia dybt i hendes øjne. SÅ sagde hun stille men dog skræmmende.
"Hvad er du ude på?" Mina smilte, men det var ikke et venligt smil. Hun ville gerne se englen blive bange, se hende bukke og krybe. For hun var hendes overmand. Hun mindes om sidste gang hun mødte en engel, hun sørgte for at alle knogler i dens krop brækkede lidt efter lidt. Hun smilte ondt ved hendes minde.
"Hvad er du ude på?" Mina smilte, men det var ikke et venligt smil. Hun ville gerne se englen blive bange, se hende bukke og krybe. For hun var hendes overmand. Hun mindes om sidste gang hun mødte en engel, hun sørgte for at alle knogler i dens krop brækkede lidt efter lidt. Hun smilte ondt ved hendes minde.
Zofia kiggede lidt bange på hende og gik lidt tilbage "Ii..iik noget vil bare gerne snakke" sagde hun stille mens hun gik lidt mere tilbage og tog stille sin jakke af for at gøre klar til at flye hvis der skete noget he lige om lidt for det var hun lidt bange for at der gjorde for hun meget skræmmene lige nu og hun vistet iik helt hvorfor hun blev sådn for hun havde iik noget imod at hun var en sortelver for hun ville bare gerne møde nogle nye folk.
Mina stirrede på hende og kneb øjnene let sammen. *Hun er åbenbart rime naiv, men det er jo hendes eget problem* Hun tog et skridt tilbage, fornemmelsen forsvandt helt fra Zofia. Man kunne tydelig se at hun morede sig. *hun er bange af sig godt, for det skal hun også være hvis hun vidste hvad jeg kunne gøre med hende i løbet af et split sekund. Så mærkede Mina en fornemmelse, hun mærkede at der var nogen på vej, tre styk og det er elvere. *Kunne de være hende der ha sagt hende en i en fælde? Det var ikke til at vide" Hun stod og ventede og kiggede den anden vej mere til siden og man kunne tydelig se på Mina at hun holdte øje fter nogen.
Zofia slappede stille af i kroppen da hun gik lidt tilbage og kunne se på hende og at hun lyttede efter et eller andet men hun kunne iik selv hører noget eller nogen "Hva er der?" sagde hun lidt bange og kiggede lidt rundt men hun kunne iik se nogen eller noget "Skal jeg flye op og se om der kommer nogen?" spurgte hun stille om og kiggede lidt op på himlen.
Hun rystede let på hovedet og holdte blikket stift.
"nej jeg ved præcis hvor de er, så må jeg bare vente til de kommer frem." Hun stof bare og ventede, og et smil kom på hendes læber. Så dukkede 3 personer som gik og snakkede over bakken og gik i den retning hvor de stod. De havde ikke opdaget de to før de kom ind på en afstand ca 30 meter. De var to mænd og en kvinde, og man kunne tydelig se at de var elvere. De stod og stirrede stift på Mina, og mina smilte bare bredt i et ondskabsfuldt smil. Hun havde jo forbandelsen som gjorde at alle elvere der kom i nærheden af hende, vidste at hun var svartelver. Kvindenelveren tog sin bue fra sin ryg og var lige ved at skyde på et splitsekund imod hende, og hun ville ha gjort det. Hvis det ikke var fordi lige pludselig havde hun en knogle stikkende ud af armen på hende. Elveren skreg op af smerte, og de to mandlige elvere to deres dagger frem imod hende, og nærmede sig Mina. Mina stod bare roligt og havde ikke rørt sig, men fulgte dem med øjnene.
"nej jeg ved præcis hvor de er, så må jeg bare vente til de kommer frem." Hun stof bare og ventede, og et smil kom på hendes læber. Så dukkede 3 personer som gik og snakkede over bakken og gik i den retning hvor de stod. De havde ikke opdaget de to før de kom ind på en afstand ca 30 meter. De var to mænd og en kvinde, og man kunne tydelig se at de var elvere. De stod og stirrede stift på Mina, og mina smilte bare bredt i et ondskabsfuldt smil. Hun havde jo forbandelsen som gjorde at alle elvere der kom i nærheden af hende, vidste at hun var svartelver. Kvindenelveren tog sin bue fra sin ryg og var lige ved at skyde på et splitsekund imod hende, og hun ville ha gjort det. Hvis det ikke var fordi lige pludselig havde hun en knogle stikkende ud af armen på hende. Elveren skreg op af smerte, og de to mandlige elvere to deres dagger frem imod hende, og nærmede sig Mina. Mina stod bare roligt og havde ikke rørt sig, men fulgte dem med øjnene.
Zofia løb hen til elver kvinden og holdte stille om hende og tog sin jakke af og rev den i stykker for binde det rundt om hendes arm for hun ville bare hjælpe men det var svært når hun iik rigtig kunne gøre noget andet end at sidde der ved elver pige og holde stille om hende og prøve at få hende til at falde til ro. Zofia spredte stille sine vinger og sat sig stille ved siden af elver pigen og rullede stille den ene vinge om hende for at få hende til at falde lidt til ro mens hun kiggede over på Mina og var ved at være lidt sur på hende for hun var iik særlig sød mod de andre.
Mina så Zofia gå hen og hjælpe kvinden, hun rystede bare på hovedet. Typisk engler, de var oven i købet hende der angreb først. Hun vendte blikket imod de andre, dem gad hun ikke at dræbe let. Hun ville helere lege med dem, Mina finger blev til lange sorte kløer, som var ca 15 cm lange. Hun begyndte at bevæge sig rundt om de to mandlige elvere. Den ene elver sprang frem med daggeren stikkende frem. SÅ tog mina fat i hans arm vred den rundt så hans arm blev låst, og så hun stod bag i ryggen på ham uden at han kunne gøre noget. Så tog hun med den frie hånd og borede kløerne ned af ryggen på ham, hele vejen ned så det blødte straks. Så skubbede hun ham, så han faldt til jorden, så han kunne forbløde ihjel. Så så hun den anden som sprang imod hende fra ryggen af, straks kom der en stor pig ud af hendes ryg, så han gik lige ind i den, så den ramte i brystkassen imod ham. Mina trak den ind igen, og han faldt til jorden blødende. De begge lå på jorden og var ved at dø, og hun smilte tilfreds, og blikket faldt hen på englen, hvad ville hun nu gøre??
Zofia kiggede bare med store øjne på det hele og var ved at græde men hun vistet at hun iik kunne hjælpe de andre elver men hun kunne hjælpe pige så hun rulle sin vinger ud igen og gik om bag pigen og tog fat rundt om hendes mave og begyndte stille at flye op mod himle for at få hende på sygehuset så hun kunne rask for hun kunne joo desværre iik hjælpe de andre da hun iik havde sådn evne men det ville hun rigtig gerne ha.
Mina så hende flyve, *Næææ nej det får hun ikke lov til* Så mærkede Zofia et ryk i hendes vinger, hun kunne slet ikke styre hendes vinger. Det var bare foldet pænt sammen bag ved, så hun kunne ikke holde sig i luften. Hun mærkede at hun faldt ned, men lige før hun ramte jorden var hun svævende i luften. Hun kunne se at Mina stod med strakt arm og det var som om hun holdte hende oppe. Så trak Mina hånden tilbage og Zofia faldt på jorden. Mina grinte ondt, hun syntes at det var ved at blive rime sjovt det her. En desperat engel som prøvede at stikke af, det kunne ikk være andet end morsomt. Mina gik hen imod hende i rolige skridt på sine bare fødder, hun stod over hende med solen i hendes ryg, så det lignede som om hun var fuldstændigt sort, som en ond skygge, men de neongrønne øjne var stadigvæk tydelig og så på hende med fuldt af morskab.
Da Zofia var ved at falde ned holdte hun stille om elver pigen for at hun iik skulle slå sig for hårdt hvis de ramte jorden med det sammen. Hun kiggede stille hen på Mina og syntes iik at hun var særlig sød længere men at hun var rigtig ond mod de andre eller var det mere omvendt? hun var iik helt sikker på det da det joo var elver pigen der angreb først og iik Mina man alligevel burde hun iik være så hård mod detm. Zofia lagde sine vinger om elver pigen og kiggede stille op på Mina og vistet iik hva hun skulle gøre for hun var joo bare en lille engle der intet kunne andet end lave små dyrerunger.
Mina så hen på hende, og hun morede sig. Det her var alt for sjovt, for ude over at hun lige havde dræbt flere af sin artsfæller, så fik en hvis engel også en lærestreng angående at man aldrig skal stole på nogen man lige har mødt. Mina var på vej til at gå hen imod Englen, skulle hun gøre det af med hende, eller skulle hun hellere lade hende lide i lang tid? Hun vidste det ikke rigtig så hun stod og kiggede eftertænksomt på hende. SÅ mærkede Mina en boredende smerte i hendes ben, hun vendte sig brat om og så at den ene mandlige elver var stadigvæk i live, og han havde stukket hende i benet. Mina faldt sammen for benet kunne ikke klare hendes vægt længere, Mina blev fyldt med vrede, og sparkede efter hans hovede. Den ramte ham godt men holdte han stadigvæk i bevistheden. Så rejste hun sig op så let som ingen ting. For MIna havde sørgt for at dækkede såret med knogle værk, og nu måtte hun bruge sin evne for at holde sit ben oprejst. Hun gik hen imod ham og koncentreret sig fuldstændigt kun om ham, og lade slet ikke mærke til englen nu. SÅ hun kunne nå at stikke af.
Zofia fik lidt et chok da hun knækkede sammen lige foran dem og hun kiggede stille på hende og holdte blidt om elver pigen med sine vinger. Hun spredte sine vinger hurtigt og to fat om elver pigen og fly højt op i luften.
// krea svigter //
// krea svigter //
//gør ikke noget //
Mina tog hænderne om hans hals og glemte til. Minas finger blev til kløer og borede sig ind i halsen på ham, så han faldt da om blødende. Mina rejste sig stille og så på sit værk og smilte, hun gik ned på knæ og tørte blodet af sig, så fik hun en fornemmelse at hun havde glemt noget. Så hørte hun de fjerne vingeslag og vendte sig om og så englen flyve væk. Fandens også, men hendes irritation forsvandt som dug for solen, og et grufuldt smil kom på hendes læber. Så nu er legen blevet så meget sjovere, hun så efter englen. Så lød der revner som om noget brød igennem tøjet og ud af ryggen på Mina var der store skeletvinger, så begyndte der at komme en papirtynd kalkmenbran imellem vingerne, og Mina kunne næsten ikke lade vær med at grine, det her var bare så sjovt. Hun mærkede hendes egen blod flyde i hendes blodåre, og hendes hjerte pumpede hurtigere. Mina elskede at jage, hun lignede på nogen områder som en vampyr, for hun elskede at jage og lege med hendes bytte. Hun strakte vingerne ud og hun var klar for hendes knogler var nu hule, som en fugls eller ens engels knogler. Mina sprang i luften og foldede sine kridhvide vinger ud og svævede let igennem i luften, hun havde intet hun skulle skynde sig med, for hun vidste hvor englen var hele tiden. Mina satte farten op så hun nærmerede sig mere og mere ind på englen.
Mina tog hænderne om hans hals og glemte til. Minas finger blev til kløer og borede sig ind i halsen på ham, så han faldt da om blødende. Mina rejste sig stille og så på sit værk og smilte, hun gik ned på knæ og tørte blodet af sig, så fik hun en fornemmelse at hun havde glemt noget. Så hørte hun de fjerne vingeslag og vendte sig om og så englen flyve væk. Fandens også, men hendes irritation forsvandt som dug for solen, og et grufuldt smil kom på hendes læber. Så nu er legen blevet så meget sjovere, hun så efter englen. Så lød der revner som om noget brød igennem tøjet og ud af ryggen på Mina var der store skeletvinger, så begyndte der at komme en papirtynd kalkmenbran imellem vingerne, og Mina kunne næsten ikke lade vær med at grine, det her var bare så sjovt. Hun mærkede hendes egen blod flyde i hendes blodåre, og hendes hjerte pumpede hurtigere. Mina elskede at jage, hun lignede på nogen områder som en vampyr, for hun elskede at jage og lege med hendes bytte. Hun strakte vingerne ud og hun var klar for hendes knogler var nu hule, som en fugls eller ens engels knogler. Mina sprang i luften og foldede sine kridhvide vinger ud og svævede let igennem i luften, hun havde intet hun skulle skynde sig med, for hun vidste hvor englen var hele tiden. Mina satte farten op så hun nærmerede sig mere og mere ind på englen.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Get out of my way! (frit emne så join med)
» Fangeflugten... (Frit emne join med)
» Wanna swim? (Frit emne, så join med)
» Ikke af min gode vilje. (frit emne)
» Det er koldt men vandet er varmt. //Frit emne :D:D://
» Fangeflugten... (Frit emne join med)
» Wanna swim? (Frit emne, så join med)
» Ikke af min gode vilje. (frit emne)
» Det er koldt men vandet er varmt. //Frit emne :D:D://
Side 1 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man Mar 19, 2012 2:24 am af Brick
» En lille strand tur // Athene //
Man Jul 18, 2011 10:46 pm af Zofia
» hay alle kig!
Tirs Jul 12, 2011 10:57 am af Izabella(Iza)
» Aveira!
Tirs Jul 12, 2011 8:57 am af Gæst
» for kedeligt for arkitekten... (Ray)
Lør Jul 02, 2011 10:48 pm af Brick
» Yes, det her er hjælp.
Søn Jun 26, 2011 5:30 am af Zofia
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Ons Jun 15, 2011 9:13 am af Lilith
» Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Tirs Jun 14, 2011 7:10 pm af Brick
» Aften jagt tyder godt Thalia
Lør Jun 11, 2011 4:34 am af Athene