Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikke af min gode vilje. (frit emne)

Go down

Ikke af min gode vilje. (frit emne) Empty Ikke af min gode vilje. (frit emne)

Indlæg af Mina Ons Maj 18, 2011 8:40 pm

Omgivelse: inde på hospital stuerne. Masser af sygeplejeskeer og patienter.

Mina gik rundt på gangen, hun var et usædvanlig syn i forehold til dem som var her. Hun havde hætten trukket godt omkring hovedet, så man kun kunne se hendes neongrønne øjne under hætten. Hun havde en sort ærmeløs hættetrøje på som var åben og hvor hun have en sort og blodrød korset inde under. Og man kunne se hendes halsbånd hun havde på, hvor der sad et led fra en kæde foran. Hun havde ellers lårkorte shorts på, og gik på bare fødder.Hendes øjne flakkede nervøst omkring, hun hadet at være her. Men hun var bundet på en løfte at hun skulle hjælpe folk på dette hospital. Hun kunne ikke lide det for hun var normalt ikke god, så hun var ikke her af sin gode vilje men et løfte hun havde afgivet fra sin afdøde veninde. Mina holdte sit ord uden af set hvad, for hun var ingen løgner. Hun gik hen mod børneafdeling hvor børn havde brækket arme og ben. Nogle af børnene så nervøst på hende da hun kom hen til dem. Men så satte hun ned og snakket venligt til dem og lagde en hånd på der hvor de har brækket noget, og så satte knoglen sig på plads. Efter Mina havde lavet nogens knogler satte hun sig træt ned på en stol.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 10109
Respekt. : 0
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: