Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fredelig tur? ~ Ray

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Fredelig tur? ~ Ray - Page 2 Empty Fredelig tur? ~ Ray

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 8:18 am

Emnets første indlæg :

Tid: Ca. 18:23
Sted: Skoven
Omgivelser: Kun egern i træerne, som man i hvert fald kan se, træer, busker, m.m.
Vejr: Solskin, selvom solen er ved at gå ned, få skyer på himlen, men ser ikke ud til regn.
Dato: D. 14 maj
Årstid: Forår.
Påklædning: En hvid hættetrøje med printet af tallet "23" og med en turkis t-shirt indenunder. Lyseblå hullede tight jeans, samt sorte højhælet. Det lange, blonde hår er glat og løst, samt pandehåret bare hænger.

Thalia gik igennem skoven. Hun ville så gerne ud og gå en tur i skoven, så hun havde da bare lige taget køretøjet og kørt afsted. Hun gik stille og roligt med hænderne i lommerne, godt begravet. Hun havde vendt blikket nedad med et roligt blik. Hun var lidt ligeglad med, om hun mødte nogen. Selvfølgelig var det altid rart med nogen, at snakke med og hun kunne godt lide nye venskaber, men det var nu også fredeligt bare alene.
Hun stoppede op, da hun kom til en lettere lys åbning. Hun så imod det sted, hvor solen var ved at gå ned. Hun så så rundt, til hun fandt et væltet træ, som hun så satte sig på. Hun lagde det ene ben over det andet. Hun pillede lidt ved den sorte højhælet sko som hun havde på. Et lille, svagt smil bredte sig over hendes læber, idet hun rettede sig op og kiggede rundt omkring i skoven med det svage smil og et lettere roligt blik.
Thalia
Thalia

Antal indlæg : 112
Erfaring : 10018
Respekt. : 0
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Deensweels

Tilbage til toppen Go down

Fredelig tur? ~ Ray - Page 2 Empty Sv: Fredelig tur? ~ Ray

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:07 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede og tænkte og viste ikke hvem der skulle starte på legen og slappede bare af "du må godt starte hvis du vil"sagde han og viste ikke om hun ville starte med legen "men du kender da legen ikke for det håber jeg så du ikke skal ha hele regler snakken"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke om hun kendte den eller hvad hun gjorde men det var jo kun godt hvis hun gjorde det.
Han ventede på hendes svar lige nu.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 10173
Irl alder? : 32
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 7:10 am

Thalia stod stille og kigged ned på ham, inden hun slog sig ned ved siden af ham igen. Hun kiggede på ham. "Ej, du må gerne starte." svarede hun så og smilede over, han havde fundet på netop den leg. Hun havde kun leget den én gang før i tiden, som lille, ellers ikke siden. Det havde også bare været kort, men hun kendte dog legen, og hvis man kedede sig, så var det vel ok sjov, at lege den.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:26 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og tænkte "okay kan jeg godt"sagde han med et smil på sine læber "s p eller k"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på at se hvad det var hun ville tage af de tre så det skulle jo nok blive spændene hvad det blev.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad der var med ham også det smileri for han smilte kun når han var glad så det måtte han jo være.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 7:53 am

Thalia kiggede på ham. "Eh.. k, men vær' nu sød." svarede hun og kiggede bare på ham med et skævt smil. Hun havde dog engang prøvet, hvor hun havde taget k for konsekvens, hvilket havde endt galt; for personen, der havde givet hende hendes konsekvenser. Hun smilede dog lidt for sig selv, mens hun kiggede lige så stille frem for sig. Thalia så på Ray igen med et lettere smil.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 8:01 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke lige hvad han skulle sige til det hun havde taget nemlig k og det var jo det man kaldte for konsekvens så der var jo noget som hun skulle gøre af 3 ting som han sagde hun skulle gøre. Han sad lidt og tænkte over hvad det var han kunne sige af 3 ting og kiggede så på hende med et smil " 1 løb rundt som en tosse 2 kravl op i et træ 3 gør hvad du har lyst til"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og håbede på at det var godt nok.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 11:05 pm

Thalia sad lidt og kiggede på ham, mens hun kunne se, at han sad og tænkte og grublede. Hun smilede let til ham imens, da hun ikke selv kunne finde på noget, sådan rigtig, som hun senere skulle komme i tanken om. Hun kiggede bare på ham uden at fremgive en mine, da han nævnte tre ting, hun skulle gøre.
Thalia smilede let, idet hun rejste sig op. Hun kiggede ned imod sine højhæle, inden hun trak på skuldrene. Hun fugtede kort sine læber, inden hun så bøjede sig over Ray og kyssede ham i panden. Hun rettede sig så op igen. "Det var den sidste konsekvens." sagde hun så, inden hun så lagde armene over kors og sendte ham et kort smil. "Okay, s, p eller k, Ray?"
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 11:21 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede stille af og mærkede at hun kyssede ham på panden og det var så ikke noget han havde regnet med at hun ville gøre så han smilte stille for sig selv og kiggede på hende "k"sagde han med et smil og viste ikke hvad det var hun ville kunne finde på lige nu det var jo spænde ikke at se hvad en anden person kunne finde på at sige hvad den anden skulle gøre. Det kunne jo både være sjove og trælse for en person.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 11:28 pm

Thalia bed sig blidt i læben, inden hun så satte sig ned ved ham igen. "Okay, k?" Hun trak på skuldrene, mens hun kiggede stille frem for sig. Hvad skulle hun give ham? Ikke noget vildt let, men heller ikke svært og ondskabsfuldt - det lå ikke lige til hende. Hun kiggede på ham, mens hun tænkte. "Okay, vi prøver; enten skal du selv kravle op i et træ," Hun pegede hen imod et kæmpe stort træ. "ellers, så skal du byde mig på en drink senere hen, eller så skal du..." Hun kiggede tænksomt rundt, inden hun kiggede på ham igen. "fortælle mig, hvad du i virkeligheden er." Hun så på ham, som om der hvilede en hemmelighed i hendes blik.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 2:29 am

Han kiggede på hende og lyttede til alt det hun sagde af hvad han kunne gøre og den nemmeste han kunne gøre var at sige hvad det var han var for en race det var vel det hun mente med det "jeg er en dæmon"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "s p eller k Thalia"sagde han med et smil og ventede på at se hvad det var hun ville tage denne her gang. Han smilte til hende og ventede stille og roligt der var jo ikke nogen grund til at forhaste sig med det.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 2:55 am

Thalia kiggede bare nysgerrigt på ham, mens han tænkte og så besluttede sig. "En dæmon?" gentog hun og smilede skævt, mens hun kiggede på ham. "Hygsommeligt?" Hun lo kort - en meget fin og yndig latter. Hun nikkede så kort, inden hun lagde det ene ben over det andet igen og begravede hænderne i lommerne på hættetrøjen. "Jeg tager K igen." sagde hun så og kiggede frem for sig.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 3:04 am

Han kiggede stille på hende og slappede af da hun så tog k igen og smilte bare lidt for sig selv og viste ikke hvad han skulle sige til hende nu hvor hun havde taget det igen "hmmm k lad mig se hvad jeg kan finde på denne gang"sagde han med et smil på sine læber og tænkte stille og roligt.
Han kiggede på hende "1 fortæl hvad du er 2 sige hvad du syns om mig 3 lav noget sexet på mig"sagde han og kunne ikke komme på andet lige nu og slappede bare af mens han ville se hvad det var hun ville gøre nu.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 3:21 am

Thalia kiggede let smilende på ham, mens han fandt ud af, hvad hun kunne gøre denne gang. Hun sad stille, mens hun kiggede på ham. Hun løftede øjenbrynene, da han kom med hendes konsekvenser. Hun åbnede munden, men lukkede den så igen. Hun trak på skuldrene, inden hun så smilede let."Jeg er en willie." svarede hun så og smilede svagt.
Thalia kiggede længe på ham med sammenknebne øjne, inden hun så rakte en hånd op og rettede lidt på sit pandehår, inden hun kiggede på ham igen. "S, p eller k?" spurgte hun så lavmælt.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 3:33 am

Han kiggede på hende "en willie spænde dem har jeg mødt et par stykker af nu så det ikke noget nyt i mit liv"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "okay hvad skal jeg lige tage nu her hmm k"sagde han med et smil på sine læber da det var noget af det der var det sjoveste der var i s p eller k så derfor tog han den så tit som han endeligt gjorde.
Han kiggede på hende og smilte mens han ventede på at se hvad han så nu skulle til at gøre det var spænde nok syns han.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 3:44 am

Thalia sad stille og kiggede på ham. Hun bed sig blidt i læben, inden hun trak hænderne frem for sig og kiggede imod sin sorte neglelak. Hun sad bare stille, mens hun ventede på hans svar. "Okay, k igen." sagde hun så, da han havde besluttet sig.
Thalia begravede hænderne i lommerne på hættetrøjen igen og kiggede på ham med et let smil og et tænksomt blik. "Hm, enten skal du fortælle om dine kræfter, eller skal du fortælle en eller anden hemmelighed, eller gøre hvad hvad du nu end har lyst til." Hun kiggede lidt på ham; hun var nu ikke så god til konsekvens, slet ikke lige nu.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 3:55 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og hørte sine konsekvenser som hun nu sagde som han skulle så han rejste sig op og gik om bag hende og satte sine hænder på hendes hår og nussede hende i håret og viste ikke hvad han skulle lave og satte sig på hug bag hende og kørte sine arme ind under hendes arme og lagde sine hænder på hendes bryster og klemte dem blidt og viste ikke hvorfor han gjorde det var bare noget han ville gøre lige nu.

Sidst rettet af Ray Tors Maj 19, 2011 4:27 am, rettet 1 gang
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 4:17 am

Thalia sad bare stille og kiggede efter ham, da han rejste sig op. Hun rynkede kort panden, da hun lod sig bemærke af hans hænder, der hvilede på hendes hoved, idet han så nussede hende i håret. Hun nød det, det gjorde hun virkelig. Det var som om der var en indre spinden i hende, som når en kat bliver nusset.
Men da han lagde sine hænder under hendes bluse og kørte videre op, tog hun fat om hans arme og trak dem ud, inden hun gav slip og rejste sig op. Hun vendte sig imod ham og kiggede bare ned på ham. Hun lagde armene over kors og lagde vægten over på det ene ben, mens hun stirrede ned på ham med et blik, der overhovedet ikke viste noget.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 4:58 am

Han kiggede på hende "sorry"sagde han og rejste sig op og viste ikke hvad han skulle nu for nu hadede hun ham nok for det han lige gjorde ved hende så han kiggede ned lidt før han gav sig til at bevæge sig lidt væk fra hende af da han ikke ville høre alt det som kvinder plejede at sige når der var en mand der havde tage en kvinde på brysterne så blev de altid så sure på en over en lille ting som det.
Han gik stille og roligt og viste ikke hvad han kunne gøre der var vel ikke så meget ville han da tro men sådan var det jo.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 5:03 am

Thalia kiggede bare ned på ham, inden hun så efter ham, da han havde rejst sig op og gik væk derfra. Hun så undrende efter ham, men stod bare med armene over kors. Hun rynkede kort på næsen, inden hun så lige så stille fulgte efter ham. "'ey, Ray, hvor skal du hen?" spurgte hun, mens hun gik efter ham. Hun begravede hænderne i lommerne på hættetrøjen igen. Hun var ikke ligefrem sur på ham, det var vel bare noget andet.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 5:38 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "troede du ikke ville sige noget efter det jeg lige gjorde nu her"sagde han og kiggede på hende mens han stod der viste han ikke hvad han skulle sige til hende han havde rørt hende men det var jo ikke ondt ment at han gjorde det.
Han kiggede på hende og stod bare der *hvad vil hun nu sige*tænkte han og var ikke den der ville drage forhastet ting og sådan noget.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 5:43 am

Thalia stoppede op og kiggede hen på ham med et svagt smil. Hun stod bare med hænderne begravet i lommerne, mens hun kiggede hen imod ham. Dog med et alvorligt blik nu. "Jeg beklager." svarede hun så, da hun ellers ikke anede, hvad hun skulle sige eller gøre. Hun kiggede bare på ham med et lettere alvorligt blik. "Det var heller ikke meningen, jeg bare ville trække mig væk så hurtigt." sagde hun så og bed sig i læben.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 6:23 am

Han kiggede på hende "nej det nu mig der skal sige undskyld skulle ikke ha taget sådan der på dig og alt det"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke om hun ville tage imod den eller hvad hun ville det var jo op til hende og alt det for hun havde jo en grund til at være sur på ham så hvorfor var hun ikke det. Det var endeligt hans skyld lige nu hvis hun da ellers kunne give ham ret i det.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 7:05 am

Thalia smilede kort til ham, inden hun så gik lidt tættere på ham. Hun stod bare, lidt sunket sammen, og kigger på ham med hænderne godt begravet i lommerne. Hun sendte ham et kort smil. "Hvor er det sødt af dig, at sige undskyld." sagde hun så og trak på skuldrene. Helt ærligt, havde hun faktisk ikke ligefrem regnet med det, efter han bare havde taget på hende. Og heller ikke pga. hans job, men det gjorde vel ingenting, at han var sød ved hende?
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 7:23 am

Han kiggede på hende med et smil "men må jeg sige noget som er rigtig og passer"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende "er det sødt at jeg siger undskyld for at jeg tog på dig og sådan noget"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige men han syns stadig hun burde være sur over det men det lod til at hun ikke var det.
Han smilte dog over det og var glad for at hun ikke var sur over det eller noget.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tors Maj 19, 2011 7:40 am

Thalia kiggede bare på ham. Hun bed sig blidt i læben, mens hun bare kiggede på ham. Hun rynkede panden kort, inden hun så slog blikket rundt i skoven. Hun fugtede sine læber, idet hun kiggede på ham igen med et lille smil. "Ja, det er det da." svarede hun så og sendte ham et lille, skævt smil.

//undskyld, det korte oplæg o:
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Tors Maj 19, 2011 7:43 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han smilte for han var da glad for hun ikke var sur på ham eller noget "hvad skal vi lave hvis du vil lave noget"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "og jeg skal nok lade være med at tage på dig med mindre du selv vil ha det"sagde han og kiggede på hende og viste at hun ikke ville ha det eller det var bare det han havde i tankerne lige nu og viste ikke om det var rigtig
Brick
Brick

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold