Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fredelig tur? ~ Ray

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Fredelig tur? ~ Ray Empty Fredelig tur? ~ Ray

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 8:18 am

Tid: Ca. 18:23
Sted: Skoven
Omgivelser: Kun egern i træerne, som man i hvert fald kan se, træer, busker, m.m.
Vejr: Solskin, selvom solen er ved at gå ned, få skyer på himlen, men ser ikke ud til regn.
Dato: D. 14 maj
Årstid: Forår.
Påklædning: En hvid hættetrøje med printet af tallet "23" og med en turkis t-shirt indenunder. Lyseblå hullede tight jeans, samt sorte højhælet. Det lange, blonde hår er glat og løst, samt pandehåret bare hænger.

Thalia gik igennem skoven. Hun ville så gerne ud og gå en tur i skoven, så hun havde da bare lige taget køretøjet og kørt afsted. Hun gik stille og roligt med hænderne i lommerne, godt begravet. Hun havde vendt blikket nedad med et roligt blik. Hun var lidt ligeglad med, om hun mødte nogen. Selvfølgelig var det altid rart med nogen, at snakke med og hun kunne godt lide nye venskaber, men det var nu også fredeligt bare alene.
Hun stoppede op, da hun kom til en lettere lys åbning. Hun så imod det sted, hvor solen var ved at gå ned. Hun så så rundt, til hun fandt et væltet træ, som hun så satte sig på. Hun lagde det ene ben over det andet. Hun pillede lidt ved den sorte højhælet sko som hun havde på. Et lille, svagt smil bredte sig over hendes læber, idet hun rettede sig op og kiggede rundt omkring i skoven med det svage smil og et lettere roligt blik.
Thalia
Thalia

Antal indlæg : 112
Erfaring : 10018
Respekt. : 0
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Deensweels

Tilbage til toppen Go down

Fredelig tur? ~ Ray Empty Sv: Fredelig tur? ~ Ray

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 8:35 am

Ray var på vej en tur ud i skoven da han var kommet så langt for at bare at komme i skove så ville han også i skoven selvom det var et godt stykke væk derfra hvor han boede så var han endeligt noget så langt og klokken var også noget et stykke ind i aften som man kunne se på himlen.
Han kiggede sig lidt rundt og slappede bare af mens han gik stille og roligt inde i skoven og viste ikke hvad han skulle give sig til at lave og satte sig ned på en træstub som han satte sig ned på og kiggede rundt og håbede lidt på at der kom nogen forbi han kunne snakke med.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 10173
Irl alder? : 32
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 8:39 am

Thalia sad bare stille på det væltet træ. Hun sad stadig og kiggede rundt. Hun nød faktisk stilheden. Hun anede dog ikke hvad hun skulle give sig til, men det var nu også dejligt, bare at sidde og kigge for sig selv. Det lille smil var stadig over hendes lyserøde læber, som var pyntet af lipgloss, derfor var de så glitrende og lyserød, som de nu var.
Hun smilede et øjeblik stort, inden det så bare blev til et skævt smil. Hun rettede sig kort op, inden hun så kom på benene igen. Hun trippede lidt på stedet, som for, at finde balancen igen, da det ikke var helt nemt, at gå med højhæle i en skov, men pga. de yndige bevægelser, så så det ikke just dumt eller fjoget ud.
Så gik Thalia stille og roligt videre, atter med hænderne begravet i lommerne.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 8:46 am

Han kiggede rundt og omkring sig selv og viste ikke hvad han skulle give sig til at lave så han blev siddede og kiggede på det der var omkring ham og håbede bare stadig på at der ville komme en eller anden person forbi som han kunne få en lille sludder for en sladder var det man sagde når man endelig bare snakkede med en person.
Han kiggede ned af sig selv og smilte stille han havde t-shirt som der var hvid med nogen gule stripper på den og et par mørke blå cowboy bukser på og nogen sorte sko han syns nu det passede meget godt sammen.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 8:52 am

Thalia gik lige så stille, ind til hun kom et sted hen, hvor hun vidst nok kunne se en person. Hun stoppede lige så stille op, mens hun stod og kiggede hen imod ham. Hun havde faktisk ikke regnet med, der ville være nogen. - Selvom hun havde ønsket det.
"Hejsa." sagde hun lettere højlydt, idet hun så stille og roligt gik hen imod ham. Hun havde stadig hænderne begravet i lommerne. Hun stoppede op, da hun lidt efter stod foran ham. Hun lagde vægten over på det ene ben, mens hun kiggede på personen foran sig med et lille smil over sine lyserøde og glitrende læber.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 9:32 am

Han sad og slappede bare af og kiggede så på en der så ville snakke med ham og det var han så glad for at der var det "hejsa"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af nu havde han da en han kunne snakke med og det var rigtig dejligt men lige nu var de jo ikke sådan rigtig kommet i snak med hinanden så nu måtte han vel sige noget til hende nu hvor hun havde hilst på ham.
Han smilte til hende "mit navn er Ray hvad hedder du"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 9:36 am

Thalia stod bare foran drengen og kiggede på ham. Hun havde stadig et lille smil over sine læber, mens hun kiggede på ham. Hun stod bare med vægten ovre på det ene ben og nu også med armene over kors. Hun smilede så skævt til ham.
"Hyggeligt at møde dig, Ray." sagde hun høfligt og nikkede kort, inden hun så rettede sig lidt op. Hun begravede hænderne i lommerne på den blå hvide hættetrøje. "Mit navn er Thalia. Thalia Albarn." præsenterede hun sig så og nikkede atter. Hun smilede bare fortsat skævt til ham, mens hun begtragtede ham.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 9:43 am

Han kiggede på hende med et smil og var glad for der var nogen der gad og snakke med ham lige nu det var det nemlig ikke alle der ville så det betød meget for ham lige nu så han ville ikke ødelægge denne her samtale med hende "det er da også hyggeligt og møde dig Thalia rigtig hyggelig"sagde han med et smil og han var virkelig glad for at møde nye mennesker eller hvad de nu var og en race.
Han kiggede på hende med et smil "hvad laver man så her ude i skoven på denne her tid af dagen"spurgte han og kiggede bare på hende.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 9:46 am

Thalia stod bare stille og kiggede på ham, inden hun så sendte ham et venligt smil. "Jeg havde faktisk ikke regnet med, at der ville være nogen herude i skoven," sagde hun og kiggede på ham. "men jeg tog da vidst fejl." tilføjede hun leende og kiggede så på ned på ham, mens hun så smilede venligt.
Hun lagde hovedet let på skrå. "Jeg ville egentlig bare ud og gå en tur i en skov," svarede hun og smilede fortsat venligt til ham, dog lidt mindre end før. "Hvad med dig? Hvad laver du herude?" spurgte hun så.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 9:54 am

Han smilte stille og roligt og kiggede på hende "Jeg havde en fast beslutning på at jeg skulle ud og gå i skoven i dag men det tog mig længere tid af komme frem til skoven fra der hvor jeg bor så er næsten lige ankommet"sagde han med et smil på sine læber og grinte lidt over det da det nok var lidt mærkeligt at det havde taget ham tid når han havde kørt i en bil her hen men det var viste en stor forkert omvej han havde taget sig.
Han smilte til hende "vil du sidde ned"spurgte han med det samme smil men lidt mere i det grine artige smil end normalt smil.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Søn Maj 15, 2011 9:56 am

Thalia nikkede kort. "Ja, jeg er heller ikke ligefrem herfra." sagde hun så og sendte ham et venligt smil, inden hun så lagde vægten over på det ene ben igen. Hun kiggede rundt i skoven, inden hun så kiggede ned på ham igen. Hun lod sine arme hænge ned langs siderne, mens hun kiggede ned på ham. Det var lidt tid siden, at hun var ankommet, men hun havde end ikke været der i en halv time endnu.
Hun smilede skævt til ham, inden hun så kort nikkede. "Jo, det vil jeg da gerne." svarede hun så, skævt smilende, inden hun så rettede sig op, men satte sig så ned ved siden af hende.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 10:17 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af da hun satte sig ned ved siden af ham "okay hvis du ikke er her fra hvor er du er så fra de der byger der er og komme fra"sagde han med et smil på sine læber.
Han sad stille og roligt og viste ikke hvad han kunne sige lidt nu da der vist ikke var så meget at han kunne sige til hende de havde jo kun lige mødt hinanden og alt det og nu var det jo i en skov de havde mødt hinanden "jeg kommer fra Ghoserora city"sagde han med et smil på sine læber.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Tirs Maj 17, 2011 8:58 pm

Thalia kiggede på ham. Hun lagde det ene ben over det andet og hvilede sin ene hånd på det øverste ben. Hun kiggede bare på ham, skævt smilende. "Jeg kommer fra Deensweels." svarede hun så og sendte ham et lettere venligt smil. Hun kiggede frem for sig. Hun elskede den by, eller, hun kunne i hvert fald godt lide den.
Thalia kiggede så på ham igen. "Hvad går du ellers rundt og laver?" spurgte hun så. Han lød da meget venlig at snakke med, og hun kunne vel lige så godt holde en samtale i gang, nu hvor de alligevel sad ved siden af hinanden. Hun brød sig nu heller ikke om pinlig tavshed..
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 2:46 am

Han kiggede på hende "okay den tror jeg ikke rigtig jeg har set endnu tror jeg da ikke jeg har men det skulle ikke undre mig"sagde han med et smil og kiggede bare på hende det var som om han godt kunne lide og være sammen med hende på en eller anden måde. Han kiggede på hende "Jeg laver ikke så meget jeg styre en strip klub"sagde han med et smil og slappede bare af "hvad fortager du dig da"sagde han og ventede på sig selv og viste ikke om hun ville svare på hendes eget spørgsmål som hun nu fik tilbage.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 2:55 am

Thalia kiggede på ham. "Det er ellers en fin by." svarede hun og lo kort, inden hun kiggede frem for sig igen. Hun sad bare stille, inden hun vendte blikket imod sine sko. Hun kiggede så på Ray igen. "Hyggeligt?" svarede hun så og sendte ham et skævt smil, da han nævnte det med stripklubben. Hun kiggede lidt på ham, inden hun så kneb øjnene sammen, men smilede så lettere skævt til ham. "Jeg laver ikke rigtig noget, udover det jeg ikke burde lave." mumlede hun og trak på skuldrene, mens hun kiggede frem for sig. "Altså, jeg sidder meget derhjemme og bare og kigger." tilføjede hun og kiggede så skævt smilende på Ray igen.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:00 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "du sidder bare der hjemme vil du ha et job så kan vi finde ud af det"sagde han med et smil og viste ikke om hun ville han kunne ligeså godt tilbyde hende at få et job hos ham hvis hun ikke bare ville gå der hjemme.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han håbede på at hun ville tage i mod hans tilbud om et job så han ventede bare på et svar fra hende af.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 4:03 am

Thalia sad bare stille og kiggede på ham. "Et job?" spurgte hun og trak på skuldrene, inden hun så kneb øjnene sammen. Hun kiggede på ham i lang tid, inden hun så atter åbnede munden og kiggede på ham. "Hvad går det helt præcist ud på?" spurgte hun så efter det lille stykke tid.

//total kreativsvigt ):
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:13 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja der er flere stillinger på min klub hvis det er der er som fx Stripper, Bartender, Servitricer og lidt mere jeg ikke kan huske hvis der overhovedet er flere"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke om det var noget for hende sådan rigtig.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på svar og han kunne godt bruge flere med arbejdere på hans klub.

// kig her hvis det er https://aurora-life.danskforum.net/t3-stillinger-pa-den-dode-rose-og-serora-strip-klub //
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 4:16 am

Thalia sad stille og kiggede på ham. "Naah.." mumlede hun så og kneb øjnene sammen. Hun sad bare stille, mens hun kiggede på ham med hovedet let på skrå. "Jeg tror nu ikke rigtig, det er noget for mig." svarede hun så og trak på skuldrene. Hun fugtede kort sine læber, inden hun kiggede frem for sig.

//er slet ikke kreativ lige nu ):
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:20 am

han kiggede på hende og slappede af "det op til dig du kan jo altid komme ind hvis du ombestemmer dig for at du gerne vil så må vi se om der stadig er plads hvis det er"sagde han med et smil på sine læber og slappede stadig lidt af og kiggede så lige ud foran sig selv han viste ikke hvad han skulle sige mere nu han havde jo ikke rigtig noget og svare tilbage på nu så der var jo ikke mere og han kunne ikke komme på noget de kunne snakke om sådan lige nu.
Han kiggede på hende og viste ikke om de skulle lave noget så han kiggede på hende "har du lyst til at lave et eller andet i stedet for at sidde her og kigge"spurgte han med et stille smil på sine læber.

//går nok Smile //
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 4:24 am

Thalia nikkede kort. "Det skal jeg huske, Ray." svarede hun og smilede venligt til ham, mens hun sad stille og betragtede ham. Faktisk, så brød hun sig ikke rigtig om sådan nogen steder. Det havde hun aldrig gjort. Altså, stripklubber. Hun vidste ikke hvorfor, men der var bare noget, der altid havde holdt hende væk fra dem. "Jo, det kan vi da godt." svarede hun ham så og sendte ham et skævt smil, mens hun kiggede på ham. "Nogen idéer til, hvad vi kan lave?" spurgte hun lidt efter, mens hun kiggede på ham.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:40 am

Han kiggede på hende tænkte sig stille og roligt om for at se om han kunne komme på noget de kunne lave sammen men det var jo ikke rigtig lige sådan til at komme på noget da han ikke var den bedste til at komme på ting man kunne lave sammen med en anden bare lige sådan på få sekunder. Han kiggede på hende "nej ikke sådan rigtig kan du det for så ville det jo være rigtig godt"sagde han.
Han kiggede på hende med et smil og tænkte sig stadig om der var noget de kunne lave sammen som de begge syns var sjovt og lave men der var sikkert ikke ret mange ting der var som de begge syns var sjovt og lave.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 4:47 am

Thalia kiggede frem for sig. Hun rettede sig op, da hun også tænkte sig om. Hun blinkede kort med øjnene, inden hun så på Ray igen. "Niks, jeg har heller intet, som vi kan lave." sagde hun lavmælt og sendte ham et skævt smil.
Thalia rejste sig op og strakte sig kort, mens hun trippede lidt på stedet. Hun slog armene om sig selv, mens hun kiggede ned på ham med et let smil.
Thalia
Thalia

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:56 am

Han kiggede på hende med et smil "det var da træls for så har vi jo ikke noget vi kan lave"sagde han og viste ikke hvad de kunne lave lige nu. Han så sig lidt omkring og så på hende igen "hvad med s p eller k selv om det er børn der leger den og teenagere så kan vi vel også"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og så på hende og håbede på det var en ide så de ikke skulle komme til at kede sig forbandet meget selvom det var hyggeligt og snakke med hende.
Brick
Brick

Indlæg af Thalia Ons Maj 18, 2011 4:59 am

Thalia kiggede på ham. "S, p eller k?" gentog hun og lignede en, der tyggede på ordet, inden hun så kort nikkede og sendte ham et let smil. "Jo, det kan vi vel godt." svarede hun så og krøb lidt sammen, mens hun kiggede ned på ham. Hun trippede fortsat lidt på stedet, da den ene fod sov, dog ikke så meget mere pga. hendes tripperi. Hun kiggede bare ned på ham. "Hvem starter så?" spurgte hun lidt efter.
Thalia
Thalia

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold