Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny i byen //Ray//

2 deltagere

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Ny i byen //Ray// Empty Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 4:33 am

Vejr: Sol skin med lidt skyer.
Sted: Gwentosht by.
Dag-Dato: IRL
Tid: 15:30
Omgivelser: folk der går rundt og hygger sig og snakker og så en masse huse.
Tøj: En hvid kjole som der går til hendes knæ og en lang sort jakke for at skjule sine vinger.

Zofia var lige flyttet her til og havde lige fået den sidste flytte kasse ind i sin lejelighed og fik sådn lyst til at gå lidt rundt i den by hun nu var flytte til at finde ud af hva der var og hva det var for nogle mennesker/vænser der boede her og om de var søde eller rigtig onde.
Hun gik stille ud af sin lejelighed og låste døren og gik ned af en tappe og ud på gaden hvor hun træk vejret dydt ind og smilede bare glad da det var dejligt at få lidt ren luft ned i sine lunger selv om hun iik havde brug for det da hun joo på en måde var dø men det var altid dejligt syntes hun.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 4:49 am

Ray kom stille og roligt gående han havde taget sin bil hen til en af de andre byer som der nu også var der for at se hvad der var der så han havde sine hænder i lommerne på hans bukser som var mørke blå og han havde en t-shirt på som var hvid som sne og nogle sko der var samme farve som t-shirten og det kunne man godt se.
Han smilte for sig selv og gik hen til et sted hvor der stod en kvindelig person som stod og fik noget luft eller sådan noget "hey"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 4:57 am

Zofia fik et chok da der var en person der snakkede til hende så hun kom til hoppe lidt og vendte sig hurtigt mod personen "He..heej" sagde hun stille og smilede venligt til ham og tog stille sine hænder ned i sin jakker lommer og kiggede stille på fyren der stod foran hende. Hun kiggede længe på ham da hun iik helt kunne finde ud af hva han var for en for hun havde iik mødt så mange væsner i sit liv endnu.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 5:24 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "hvem er du så syns ikke jeg har set dig før sådan rigtig her i byen"sagde han med et smil og var jo bare venlig overfor hende fordi hun så ud til at være ny i byen "mit navn er Ray"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på hende og ventede på at høre hendes navn og sådan noget halløj og alt det.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 5:30 am

Zofia kiggede venligt på ham og rakte stille hånden frem "Jeg hedder Zofia" sagde hun venligt og kiggede stille lidt rundt men kiggede hurtigt tilbage på ham "Jeg er oqså ny jeg er nemlig lige flyttet ind her inde" sagde hun mens hun pegede på en byning der var lige bag dem og hun pegede op mod det vindu som hun boede ved.
Hun smilede kært til ham og træk vejret stille og roligt og nød bare at være ude i solen for det var så skønt syntes hun men hun var joo oqså en engle og det har det joo rigtig godt ude i solen.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 6:31 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og tog stille imod hendes "Hyygeligt at møde dig Zofia"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og så på hende og viste ikke hvad han skulle sige "er der noget du har brug for hjælp til at gøre så kan jeg godt hjælpe dig med det"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvorfor han ville hjælpe men det kunne han jo godt hvis hun havde brug for at få hjælp. Han smilte til hende og slappede bare af.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 6:47 am

Zofia smilede kært til ham "Altså er lige flyttet ind og har iik fået sat mine ting på plads endnu men har hellere iik set byen endnu så det ved jeg iik" sagde hun venligt mens hun kiggede lidt rundt og tænkte lidt over om han iik kunne hjælpe hende lidt med sine møbler da hun joo iik særlige stærk så det kunne være fedt hvis han lige kunne det "Altså det ville være fedt hvis du kunne hjælpe miq lidt oppe i miin lejelighed" sagde hun stille mens hun kiggede lidt kært på ham og lød stille arme hænge langs ned af siden.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:19 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt af mens han ikke hørte noget sådan rigtig og hørte så at hun sagde noget "okay men velkommen til stedet"sagde han med et smil og viste ikke hvor langt tid hun havde stået der "ja da jeg kan skam godt hjælpe dig oppe i din lejlighed"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på hende "skal vi komme i gang"sagde han og smilte til hende og var ikke den der ville forhaste sig med ting men han ville gerne hjælpe hende.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 7:31 am

Zofia nikkede stille til ham og fandt sine nøgler og vendte sig mod døren så hun stod med ryggen til ham og han kunne godt se at der var nogle buler på hendes ryg og det så sådn lidt mærkeligt ud. Hun låste stille døren op og gik ind og holdte døren for ham "Vi skal iik så lang op da jeg bor her nederst til venstre" sagde hun venligt og pegede over mod sin dør som man kunne se og hun smilede kært til ham og ventede bare på at han kom ind.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:41 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay der kan man bare se så lad os da komme i gang med det så vi ikke bare står her og kigger på hinanden"sagde han med et smil på sine læber og gik stille og roligt op mod døren og stilte sig der og ventede på hende.
Han smilte til hende og ventede bare på at hun skulle komme op til ham så de kunne komme ind i hendes lejlighed og lave noget så den kunne komme til at se fin ud og alt det halløj.
Han smilte bare stille til hende,
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 7:45 am

Zofia gik op til ham og låste stille døren op "jeg skal lige sige at der rart rodte da jeg næsten lige er flyttet ind joo" sagde hun stille og åbnede døren og gik stille ind mod stuen hvor alle hendes møbler stod og fyldte det hele "Jaa du kan godt se at jeg har brug for hjælp til det iik?" sagde hun efter lidt tid og kiggede lige hurtigt hva det var for nogle møbler der stod uderste og det var faktisk dem der skulle ind i soveværelset så det kunne joo iik blive bedre.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:51 am

Han kiggede på hende med et smil "okay det går jo nok"sagde han med et smil på sine læber og kiggede sig omkring "ja okay der skal da vist gøres noget ved det"sagde han og kiggede på hende og smilte stille og roligt "men du siger bare hvor det skal være henne så sætter jeg det der hen"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på hende og håbede på at han kunne komme til at hjælpe hende så det kunne se fint ud så der var mere plads at være på så det ikke var rodet og alt det.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 8:01 am

Zofia kiggede kært på ham og kiggede lige hurtigt rundt "Jamen du kan da iik bære det alene joo for du er joo bare et menneske" sagde hun stille og kiggede op på ham "Altså du er menneske ligesom miq" sagde hun hurtigt da hun iik ville ha at han skulle finde ud af at hun var en engle for han var joo bare et menneske og han ville nok blive bange hvis han så hendes vinger. Hun kiggede på ham og smilede bare sødt til ham men hun syntes at der var et eller andet over ham som der gjorde at han iik virkede som et menneske.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 8:06 am

Han kiggede på hende og slappede bare af "mig et menneske ahh nu må vi lige klappe hesten ikke de ikke andet end nogen svage små nogen"sagde han og kiggede på hende "jeg er noget helt andet"sagde han kiggede på hende gik lidt rundt og så sig rundt "men nej kan da stadig ikke løfte alt her uden hjælp"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad det var hun troede han var for han var ikke menneske nej da han var en dæmon.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 5:38 pm

Zofia kiggede med lidt store øjne på ham "Er du et væsne?" sagde hun stille mens hun stadig kiggede med store øjne på og blev lidt flov over at hun troede at han var et menneske men han var nok et eller andet væsne for der var en eller anden lugt over ham som der iik menede om et menneske men hun var joo iik helt sikker på det "Men hvis du er et væsne for et er du så? jaa undskyld men har iik mødt så mange væsner i mit liv" sagde hun stille og kiggede lidt ned og rødmede lidt for hun syntes at var lidt flov det her.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 6:48 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er ikke menneske men en dæmon"sagde han og slappede bare af han var jo ikke den der var farlig han var bare sig selv og han ville ikke skade nogen uden der var nogen grund til det. Han kiggede på hende "hvad med dig hvad er du endeligt"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke om han måtte få det at vide eller hvad han måtte men nu viste hun jo hvad han var så nu ville han vide hvad hun var for en dims.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 6:54 pm

Zofia kiggede med lidt store øjne på ham da han sagde at han var en dæmon for hun havde hørt så mange dårlige ting om dem og man mente faktisk at hendes far iik begik selvmord men blev sloget ihjel af et eller andet væsne men det gad hun iik lige tænke over nu "Nåårh okii troede bare at du var et menneske" sagde hun stille og smilede kært til ham. Hun vendte sig stille om så hun havde ryggen mod ham og tog stille sin jakke af og spredte sine vinger ud for at lufte dem lidt og træk dem stille ind til sin ryg igen og vendte sig stille om mod ham "Jaa jeg tænkte at det var den bedste måde at vise hva jeg var" sagde hun stille mens hun kiggede lidt genert på ham.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:04 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay du er en engle det første gang jeg ser sådan en her i byerne mens jeg har været her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og viste ikke hvad han skulle sige til hende. Han kiggede på hende med et smil "når men skal vi komme i gang eller hvad skal vi"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og ventede på at se hvad hun ville sige eller hvad hun ville
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 7:20 pm

Zofia smilede venligt til ham og nikkede som svar til at de skulle gå i gang "Jaa lad os det men skal lige hurtigt gøre plads til møblerne inde i mit soveværelse for jeg har bare sat alle flyttekasse der inde da der iik var plads andre steder" sagde hun med et lille grin og lagde sin jakke ude i køkkenet og gik stille ind på sit værelse som der var lige ud når man kom ind i gangen og til højre lå stuen og der var en dør inde men gik på værelset som der oqså var til højre og det var badeværelset og køkkenet lå til venstre når man kom ind i gangen. Hun tog de flyttekaser hvor der stod køkkenet på og sat dem ud i køkkenet for at få lidt plads der inde.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 8:13 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og gik i gang med at hjælpe hende og de brugte mange timer og alt det de fik lavet bare på alle de timer det var en masse. Han hjalp hende så godt han kunne og jo mere de lave jo længere kom de. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og ikke ret længe efter var de færdig med det hele og hendes lejlighed kom til at line ja en lejlighed der faktisk var flot og alt det "sådan det var så det"sagde han med et smil
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 9:13 pm

Zofia lagde sig lidt af en af væggene og kiggede stille på ham og smilede bare sødt til ham "Enlig færdig" sagde hun stille mens hun gik ud i køkkenet og fandt to glas "Vil du iik ha noget vand?" sagde hun venligt mens hun hælet noget vand op i begge glas og tog dem og gik hen til ham og kiggede lidt rundt og tænkte lidt "Det er ligesom om der mangler noget her inde" sagde hun stille men hun gik ind i stuen og sat sit glas på spisebordet og åbnede stille et vindu og 'tog' noget luft/vind og formede ligesom en lille hund og hun sat det på gulvet og så begyndte den at gø og løbe rundt i hele stuen og Zofia grinede bare.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 10:13 pm

Han kiggede på hende med et smil "ja enlig"sagde han og slappede bare af og tog imod vandet og drak lidt af det og smilte "tak"sagde han og smilte stille til hende og viste ikke hvad han skulle sige til at hvad der var som manglede til at han så hende lave noget ud af luften og det var vist en hund da den gøede og alt sådan noget sjove ting sådan en hund nu kunne gøre "når hvad skal der så ske nu her"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 10:19 pm

Zofia stod og grinede lidt da den løb ind i sofaen og gøede af sofaen fordi den troede at den var farlige eller sådn noget. Hun kiggede stille over på ham og tog sit glas vand og drak lidt af det "Tjaa jeg byde joo næsten spørger om du iik spiser med men det kan jeg joo iik når du er dæmon men syns bare at jeg skylder diq noget" sagde hun med et lille grin og gik lidt tættere på ham og smilede bare kært til ham og drak lidt mere af sit vand da hun var godt trøste lige nu.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 10:33 pm

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay ja det vil jeg da godt hvad skal du da ha og spise"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og håbede på at det var noget godt de skulle ha så. Han smilte og slappede bare stille af og ventede på et svar fra hende af.
Han kiggede på hende og ville gerne spise der og alt det så de kunne lære hinanden bedre at kende og alt det. Han smilte for sig selv og drak lidt mere af vandet og kiggede så på hende med et smil
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9755
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Zofia Ons Maj 18, 2011 10:59 pm

Zofia smilede sødt til ham og var glad for at han ville spise med "Joo jeg har købt nogle rigtig gode bøffer og så tænkte jeg miq at lave kartoffeler eller ris til og så noget brun sovs men hva vil du helst ha til?" sagde hun med et sødt smil på læberne og drak det sidste vand der var i glasset og gik stille ud i køkkenet og åbnet ind til køleskabet så han kunne se hva hun havde men der var iik særlig meget der inde. Der var de der bøffer og noget salat og så noget til morgenmad og så lidt mælk og fløde til sovsen.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9627
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Ny i byen //Ray// Empty Sv: Ny i byen //Ray//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum