Der er noget som tiltrækker mig--- Will---
3 deltagere
Aurora Ghoserora. :: Gwentosht. :: Byen.
Side 1 af 1
Der er noget som tiltrækker mig--- Will---
Tid: 23:30
sted: nær snusket pub
vejr: stjernerne og månen har vidst deres skønne ansigter
Omgivelser: masse fulde mennesker flest mænd
På: https://media.photobucket.com/image/jennifer%20love%20hewitt/nuclearattack/jennifer_love_hewitt_181.jpg?o=43
En sort skygge bevægede sig imellem de fulde mænd som ikke lavede andet end at drikke sig fulde. Hendes sko klikkede for hvert skidt hun tog, hun værdigede ikke de fulderikker et blik der var noget andet som tiltrak hende. Hendes hud var ualmindelig bleg og sommetider var der folk som stoppede hende for spørge om hun syg. Hun fnøs kort da et muskelbundt af en mand trådte ud foran hende, han blev sur da Athene bare forsatte forbi ham videre ud på gaden. Manden forsatte til hendes store irritation forsatte manden efter hende. Athene vendte sig imod muskelbundet og man kunne tydeligt se forskel på dem, manden grinede svagt og hånligt af hende, manden forsatte hen imod hende " jeg advare dig" sagde hun med sin meget dybe stemme, normalt var hendes stemme ikke så dyb. Men når var sur blev den meget dyb. Manden rystede bare på hovdet af hendes advarsel og tog den ikke til sig. Hun fnøs svagt og tvang ham med alle sine kræfter imod vægen. Nu var det hendes tur til at grine hånligt, hun slap for at gå han var alt for ulækker og hun gad ikke at se på ham mere og manden stod måbende tilbage. Hun var svunget ned af en gade som var noget mere øde, end den før. Hun fik øje på den snusket pub, men hun skulle bare forbi,
sted: nær snusket pub
vejr: stjernerne og månen har vidst deres skønne ansigter
Omgivelser: masse fulde mennesker flest mænd
På: https://media.photobucket.com/image/jennifer%20love%20hewitt/nuclearattack/jennifer_love_hewitt_181.jpg?o=43
En sort skygge bevægede sig imellem de fulde mænd som ikke lavede andet end at drikke sig fulde. Hendes sko klikkede for hvert skidt hun tog, hun værdigede ikke de fulderikker et blik der var noget andet som tiltrak hende. Hendes hud var ualmindelig bleg og sommetider var der folk som stoppede hende for spørge om hun syg. Hun fnøs kort da et muskelbundt af en mand trådte ud foran hende, han blev sur da Athene bare forsatte forbi ham videre ud på gaden. Manden forsatte til hendes store irritation forsatte manden efter hende. Athene vendte sig imod muskelbundet og man kunne tydeligt se forskel på dem, manden grinede svagt og hånligt af hende, manden forsatte hen imod hende " jeg advare dig" sagde hun med sin meget dybe stemme, normalt var hendes stemme ikke så dyb. Men når var sur blev den meget dyb. Manden rystede bare på hovdet af hendes advarsel og tog den ikke til sig. Hun fnøs svagt og tvang ham med alle sine kræfter imod vægen. Nu var det hendes tur til at grine hånligt, hun slap for at gå han var alt for ulækker og hun gad ikke at se på ham mere og manden stod måbende tilbage. Hun var svunget ned af en gade som var noget mere øde, end den før. Hun fik øje på den snusket pub, men hun skulle bare forbi,
Athene- Antal indlæg : 43
Erfaring : 9939
Respekt. : 0
Irl alder? : 33
Bosted/levested? : Kommer
Sv: Der er noget som tiltrækker mig--- Will---
Mina stod på hjørnet af den snuskede gamle pub, og stod med en øl i hånden og drak. Hvis man så hende lignede hun slet ikke en der passede til omgivelserne, for i forehold til de andre fulderikker, så var hun pænt klædt og lugtede ikke langt væk. Hun stod bare på hjørnet og kiggede på folk. Hun var kun her fordi hun ikke ville på de andre finere pubbe, for der kunne der være normale elvere, og hun hadede dem som pesten, og det sammen gjorde de med hende. Hun husker stadigvæk tydelig den dag, hun blev smidt ud af sit hjemland og blev erklæret sortelvere. Hvis der var en elver der så hende, havde de lov til at dræbe hende på stedet. Hun fnyste hånligt, hun var ikke bange for dem, det havde hun for store evner til at være. Mina stod der med en ærmeløs hættetrøje, som lagde hendes ansigt i mørke, det eneste man ville kunne se er hendes neongrønne øjne. Men hun var dog et mærkværdig syn, hendes hættetrøje var åben og den blev holdt halvt lukket af små kæder. Inde under havde hun intet på, så man kunne se noget af hendes bryster, men ikke det hele. Så havde hun ellers sorte shorts på som sad tæt til hofterne. Der var en fulderik som åbenbart så hende som et let ofre. Han gik imod hende og da han var et skridt fra hende, blev han slynget ned i jorden og landede lige foran Athene, som skulle lige gå forbi. Han så skrækslagen op og forstod intet. Mina gik med rolige skridt på sine bare fødder imod ham, og gik ned på hug ved siden af ham. Hun havde stadigvæk sin hætte på som lagde hendes ansigt i mørke, Så lagde hun sin finger imod hans brystkasse, og lige pludselig lød der et lille knæk, og han så skrækslagen op på hende, og man kunne se at han led af store smerter, Så blev hans krop slap, og hans øjenlåg faldt i. Mina smilte tilfreds, hun havde ikke den mindste medlidendehed eller sorg over ham, han var bare enb blandt mange. Mina rejste sig op og stod lige foran Athene. Minas hætte faldt ned og hendes ansigt blev synligt. Hun havde langt lyst hår, som var sagt op som på profilbilledet. Hendes hud var let bleg og hun havde knaldrød læbestift på, hendes neongrønne øjne stirrede direkte på Athene.
Inde på en meget snusket pub sad en ung fyr gemt over i det ene hjørne der hvor der var mest mørke, mørke som lage sig over hans krop samt ansigt, denne skikkelse passe ikke ind her langt fra for denne mand var gude smuk og lugte slet ikke af rød, sprut eller sved som alle andre som befandt sig her inde, på bordet foran ham lå en brun guitar samt at der stod et glas med vand dog tog han glasset hvorefter han bunde for så at rejse sig op og tag guitaren på ryggen. Folk omkring ham så på ham ente med beundrerne blikke eller så med kolde blikke, dog ignorerede denne smukke fyr alle blikke imens han langsomt gik over mod døren for at komme ud da han ikke ku klare stanken længer, denne smukke mand var både høj samt spinkel men på en smuk måde, hans ansigt var utroligt smukt med meget kønne træk så som en fin næse smalle læber og fine lidt pjusket øjenbryn, så var der hans hår som bar en let gylden brun/blondt farve og som sad i en rodet frisurer dog så det smukt ud, men det der var kønnest var hans grønne øjne som bar et forførende skær. Han var iført et par lyse jeans samt en hvid T-shirt og et par mørkeblå all stars samt en mørkeblå cardigan og den brune guitar på ryggen, denne mand var ikke menneske det var tydeligt men han var Willie dog sjælden da der ikke blev født mange hankøns Willier hans familie havde da også ønsket sig en pige men da de så det var e dreng blev han efterladt ude foran et børnehjem på hjem fik han så navnet Will og ja navnet kom fra hans race. will sukke tungt da han skubbe døren op og trådte udenfor imens han let så rundt.
Will- Antal indlæg : 24
Erfaring : 9915
Irl alder? : 30
Bosted/levested? : en lille et værelset lejlighed
///sorry jeg er blind, jeg så ikke at emnet var til Will, håber ikke at jeg forstyrre, ellers kan jeg gå væk, og så kan i bare glemme alt om mig//
Mina vendte blikket væk fra kvinden foran hende, for hun mærkede straks den nye person komme. Hun kiggede på den nye person med sine kønne neongrønne øjne. Hun gav ham et kritisk elevator blik og så at han var en willie. Derfor kunne hun mærke at han var så meget anderledes. Mina havde et kønt ansigt men det var et køligt ansigtsudtryk hun havde, hun havde viste tydeligt hvilken afstamning hun kom fra, for hun skjulte slet ikke hendes elverøre. Hun tog den ene hånd i siden og så på ham med et gådefuld smil. Will kunne straks mærke en form for kræft, han kunne mærke det i hans knogler. Det var en ubehagelig følelse. Mina vendte blikket imod Athene uden at vende hovedet og hun mærkede også en underlig fornemmelse i hendes knogler. Personen som lå død nede foran fødder på Mina og Athene, havde munden fuld af blod. Det lignede som om han havde druknet i sit eget blod, men så skulle jo hans lunger ha gået i stykker, men der var ingen synlige tegn på det. Mina vendte blikket igen imod Will.
Mina vendte blikket væk fra kvinden foran hende, for hun mærkede straks den nye person komme. Hun kiggede på den nye person med sine kønne neongrønne øjne. Hun gav ham et kritisk elevator blik og så at han var en willie. Derfor kunne hun mærke at han var så meget anderledes. Mina havde et kønt ansigt men det var et køligt ansigtsudtryk hun havde, hun havde viste tydeligt hvilken afstamning hun kom fra, for hun skjulte slet ikke hendes elverøre. Hun tog den ene hånd i siden og så på ham med et gådefuld smil. Will kunne straks mærke en form for kræft, han kunne mærke det i hans knogler. Det var en ubehagelig følelse. Mina vendte blikket imod Athene uden at vende hovedet og hun mærkede også en underlig fornemmelse i hendes knogler. Personen som lå død nede foran fødder på Mina og Athene, havde munden fuld af blod. Det lignede som om han havde druknet i sit eget blod, men så skulle jo hans lunger ha gået i stykker, men der var ingen synlige tegn på det. Mina vendte blikket igen imod Will.
// for min skyld må du gerne joine//
Athene var lige ved at falde i manden, som var blevet slynget med meget stor kraft imod hende hun blev noget ør lugten af blod. Og blev stående i stykke tid, sulten gjorde at hendes øjne ændrede sig fra brune til helt mørke. De lignede nærmest bare huller i hendes hoved, hun vendte blikket op imod kvinden, hun turdte næsten ikke trække vejret, men hendes øre afslørede at hun var en elever, men vidste ikke om det var en sorteleever eller lyselver. Hun stod vippede en smule fra side til side, hun mærkede hvordan det brændte i halsen. Faktisk havde hun ikke været ude for jage, men for finde ud af hvor den tiltrækkende duft kom fra, men det var ikke her Hun skulede vredt til eleveren, da willie drengen kom ud af pubben, hvor alle de svage og ulækkere mænd sad drak sig fulde. hun skar grimasse og for anden gang idag brugte hun sin stemme " hvad har du gang i" sagde hun til elveren idet hun mærkede sine knogler, man plejede da ikke at mærke sine knogler. Det måtte enten komme fra elevren eller willien som lige var kommet. Det gik ret hurtigt op hende at det var eleveren.
Athene var lige ved at falde i manden, som var blevet slynget med meget stor kraft imod hende hun blev noget ør lugten af blod. Og blev stående i stykke tid, sulten gjorde at hendes øjne ændrede sig fra brune til helt mørke. De lignede nærmest bare huller i hendes hoved, hun vendte blikket op imod kvinden, hun turdte næsten ikke trække vejret, men hendes øre afslørede at hun var en elever, men vidste ikke om det var en sorteleever eller lyselver. Hun stod vippede en smule fra side til side, hun mærkede hvordan det brændte i halsen. Faktisk havde hun ikke været ude for jage, men for finde ud af hvor den tiltrækkende duft kom fra, men det var ikke her Hun skulede vredt til eleveren, da willie drengen kom ud af pubben, hvor alle de svage og ulækkere mænd sad drak sig fulde. hun skar grimasse og for anden gang idag brugte hun sin stemme " hvad har du gang i" sagde hun til elveren idet hun mærkede sine knogler, man plejede da ikke at mærke sine knogler. Det måtte enten komme fra elevren eller willien som lige var kommet. Det gik ret hurtigt op hende at det var eleveren.
Athene- Antal indlæg : 43
Erfaring : 9939
Irl alder? : 33
Bosted/levested? : Kommer
Mina smilte morende til hende.
"Fordi han var et svin. han var på vej op til mig fordi han så mig som et ofre, så jeg måtte forsvare mig" Hun trak på skuldrene, man kunne tydelig se at hun slet ikka havde det dårligt over personene som lå død. Mina så vampyren i øjnene, hun småklukkede for sig selv.
"Der er vist en som er sulten" Mina stod bare og så ud til at være ligeglad selvom der stod en sulten foran hende. Mina vendte sig om til Willien og stod med siden til Vampyren. Mina var ikke bange, hun var ret så ligeglad, så så snart vampyren bare nærmede sig det mindste, så ville hun blive skubbet af helvede til, ellers kunne hun jo bare holde hende hen, og forvandle sig. Mina smilte for sig selv, hun elskede selv kamp, og det var fordi hun det meste af tiden vandt. Mina kiggede spørgende på Willien, om han ville gå videre eller han lige pludselig også har lyst til at deltage denne forsamling af overnaturlige væsner midt på gaden
"Fordi han var et svin. han var på vej op til mig fordi han så mig som et ofre, så jeg måtte forsvare mig" Hun trak på skuldrene, man kunne tydelig se at hun slet ikka havde det dårligt over personene som lå død. Mina så vampyren i øjnene, hun småklukkede for sig selv.
"Der er vist en som er sulten" Mina stod bare og så ud til at være ligeglad selvom der stod en sulten foran hende. Mina vendte sig om til Willien og stod med siden til Vampyren. Mina var ikke bange, hun var ret så ligeglad, så så snart vampyren bare nærmede sig det mindste, så ville hun blive skubbet af helvede til, ellers kunne hun jo bare holde hende hen, og forvandle sig. Mina smilte for sig selv, hun elskede selv kamp, og det var fordi hun det meste af tiden vandt. Mina kiggede spørgende på Willien, om han ville gå videre eller han lige pludselig også har lyst til at deltage denne forsamling af overnaturlige væsner midt på gaden
Aurora Ghoserora. :: Gwentosht. :: Byen.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man Mar 19, 2012 2:24 am af Brick
» En lille strand tur // Athene //
Man Jul 18, 2011 10:46 pm af Zofia
» hay alle kig!
Tirs Jul 12, 2011 10:57 am af Izabella(Iza)
» Aveira!
Tirs Jul 12, 2011 8:57 am af Gæst
» for kedeligt for arkitekten... (Ray)
Lør Jul 02, 2011 10:48 pm af Brick
» Yes, det her er hjælp.
Søn Jun 26, 2011 5:30 am af Zofia
» Fra dulle til dame eller fra narrøv til gentleman? -Reklame!
Ons Jun 15, 2011 9:13 am af Lilith
» Hvad vil du gøre ved det??(Ray)
Tirs Jun 14, 2011 7:10 pm af Brick
» Aften jagt tyder godt Thalia
Lør Jun 11, 2011 4:34 am af Athene