Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

en by tur //Ray//

2 deltagere

Go down

en by tur //Ray// Empty en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Søn Maj 15, 2011 4:31 am

Sted: byen Matshot
Vejr: normalt.
tid: kl 15.
Omkring: en masse mennesker.
Påkldning: en stram smuk kjole.

Cecilie eller cille som hun blev kadt, kom gåendene, ned i byen hun skulle handle nogle små ting, hun gik stille i sine egene tanker og tænkte på hvad hun ellers skal lave den dag da hun jo gik og tænkte på en helmasse hendes forældre ville jo ikke ha hun boede hjemme mere så hun måtte jo flytte hjemme fra.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Søn Maj 15, 2011 5:41 am

Ray kom stille og rolig og kiggede sig omkring i en af de andre byer der var der som han ikke vist ikke havde været i før nu så han ville lige se sig omkring og viste ikke hvad han skulle give sig til at andet end at se hvad der skete i denne by. Han kiggede rundt og gik vider i byen den så da ud til at være meget rolig men hvad skulle han lave gå og kigge rundt lidt butikker og sådan noget men det kunne jo også blive kedeligt i længden syns han. Så efter noget tid gik han hen og satte sig på en bænk og kiggede på hvad der skete om ham.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Ons Maj 18, 2011 7:11 am

Cecilie kom stille og rolig gående og svingede håret tilbage, hun så på nogle drenge med et sødt blik. de gik efter hende. *hehe typisk* tænkte hun for sig selv.
hun så ray og svingede håret tilbage igen og så på ham og smilte stille. hun elskede at forføre drenge og håbede også det virkede med ham. hun så ned af sig selv, hun fattede ikke der var nogle der synes hun var smuk.
hun var da okay køn men ikke smuk, hun gik stille forbi ham og smilte sødt mod ham bare for at forføre ham. hun forførte altid drenge for sjov, fordi en dreng engang havde knust hendes hjerte og det skulle gå ud over andre.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Ons Maj 18, 2011 7:18 am

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og så efter hende men han gik ikke efter hende i stedet for spænde han ben for den der gik efter hende da de var så blinde i hende så de faldt bare over hans ben. Han flyttede det igen så hun ikke så at det var ham som gjorde det.
Han smilte og viste ikke hvad hun ville hun prøvede vel og forføre ham eller sådan noget men det virkede ikke helt på ham okay han kiggede efter hende og slappede bare af han var jo dæmon så han ville ikke sådan blive forført.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Tirs Maj 24, 2011 5:15 am

hun så på ham med et smil på sine læber hun lod blidt sit hår kastes bag over og kig hen til ham og lagde sit hovede ved hans øre. ''jeg ved godt det var dig der gjorder det'' sagde huns tille med et smil på sine læber og satte sig ved siden af ham. ''hvad er dit navn'' spurte hun ham stille og lod sig lege med sit hår stille og rolig og smilte stille og kiggede på ham med et smil på sine læber
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Ons Jun 08, 2011 4:03 am

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "og hvad så hvis det er de kan jo bare se sig for hvor de går"sagde han og smilte for sig selv og så på hende "hvem jeg er hmm jeg er Brick Brick Malonie"sagde han og så på hende "hvad med dig hvem er du så"sagde han og kiggede på hende hun ville vider noget om ham så ville han da også vide noget om hende så vidt var det jo.
Han kiggede på hende og ventede på svar fra hende.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Ons Jun 08, 2011 4:09 am

hun smilede stille og rolig. hun satte sig ordenligt op og kiggede på denne Brick, hun grinede lidt. ''mit navn er Izabella, Isabella mikuna, rart at møde dem brick'' sagde hun sstile og kiggede på ham med et krot smil og sad lidt og legede med hendes hår uden rigtig at bemærke det hun smilede stille og kiggede på ham hun så på ham og legede vider med sit hår.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Ons Jun 08, 2011 4:13 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "Izabella jamen det da også hyggeligt at møde dig"sagde han og var sådan stille og rolig han var ikke den være type lige nu han var helt normal syns han men det var jo op til dem der var sammen med ham at bedømme vil han da mene.
Han kiggede på hende "Hvad laver man så her ude og alt det"spurgte han med et smil på sine læber og slappede bare af for sig selv.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Ons Jun 08, 2011 4:18 am

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil. ''jeg kedet mig der hjemme og ville finde t intrasant emne at snakke/lege med..'' sagde hun stille med et smil på sine læber og grinede stille og roligt. hun viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Ons Jun 08, 2011 4:26 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede af "hvad mener du lege med der er viste ikke nogen af lege med end svage mennesker og alt sådan noget"sagde han og kiggede på hende "Hvis det er det du hentyder til"sagde han og så på hende med et smil og viste ikke hvad hun ville hen med det de snakkede lige nu.
han kiggede på hende og smilte for sig selv
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Ons Jun 08, 2011 5:37 am

hun kiggede på ham med et smil på sine læber og grinede lidt, ''ja det er også dem jeg hentyder til smartass.... troede du det var dig... HA!!'' grinede hun stille med et smil på sine smukke yndige læber og holdte sine hænder for sig selv.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Ons Jun 08, 2011 6:21 am

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "det var da aldrig til at vide vel"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige det var ikke den der sagde meget når hun ikke gjorde det. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede så lidt rundt og viste ikke hvad de skulle lave og alt det hvis de overhovedet skulle lave noget.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Tors Jun 09, 2011 5:02 am

hun grinede stille og kiggede på ham. ''jeg ved det var dig lille ven'' sagde hun ned et let latter i sin stemme, hun smilede bare mod ham og rettede sig og hendes bryster strittede af det satte sig ordenligt op hun smilede stille og kiggede på ham med et kort smil.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Tors Jun 09, 2011 5:08 am

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige "ja det var det vel når du siger det"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af mens han så på hende *hun er ude på noget eller hvad er hun for jeg kan ikke finde ud af det*tænkte han for sig selv og så på hende.
Han kiggede på hende med et smil
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Tors Jun 09, 2011 5:15 am

hun smilede stille og kiggede på ham. *han kan ikke finde ud af hvad jeg er nå pyt* tænkte hun for sig selv og kiggede på ham. ''lille ven jeg ved hvad jeg så''' sade hun til ham og smilte stille mod ham med et sødt smil. hun viste ikke hvorfor hun smilte.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Tors Jun 09, 2011 5:38 am

Han kiggede på hende og slappede bare af "okay så siger vi bare det"sagde han med et smil "og hva så hvis det var mig hvad vil du gøre ved det"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han så på hende og slappede bare af for han havde ikke mere og sige til hende lige nu men det blev spænde og se hvad hun vil sige til det.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Izabella(Iza) Tors Jun 09, 2011 7:26 am

hun grinede og nussede hans kind blidt. ''du ret sød, og når du prøver at snakke uden om'' sagde hun stille med et smil. ''du bare nuttet når jeg får ret'' grinede hun stille og kiggede på ham og lod blidt sin hånd nusse hans kind med et smil. ''hehe det var på tide nogle gad få de åndsvage idioter til at vælte og komme til skade.
Izabella(Iza)
Izabella(Iza)

Antal indlæg : 13
Erfaring : 9423
Respekt. : 0
Join date : 13/05/11
Irl alder? : 28
Bosted/levested? : i en lejlighed

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Brick Tors Jun 09, 2011 7:41 am

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige da der viste ikke var så meget at sige så han sagde ikke en lyd eller noget da hun sagde noget og han nikkede bare da han var lidt træt lige nu og alt det. Han så på hende og slappede bare af "hvad så nu"sagde han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige.
Brick
Brick

Antal indlæg : 268
Erfaring : 9697
Respekt. : 0
Join date : 09/05/11
Irl alder? : 31
Bosted/levested? : hus i Ghoserora city

Tilbage til toppen Go down

en by tur //Ray// Empty Sv: en by tur //Ray//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum