Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Ang. racer og evt.

Go down

Ang. racer og evt.

Indlæg by Lilith on Tors maj 19, 2011 5:37 am

Jeg ved egentlig ikke, om dette er en idé, eller hvad det er.
Men jeg har lagt mærke til på mange sider, at der altid er nogle racer, der er mere populære end andre, og jeg er vis på, at det også bliver tilfældet her.
Jeg ved ikke, hvad der er at gøre ved det, men om man kunne forsøge at gøre nogle af de mindre attraktive racer mere attraktive? Fx har en Willie mange flere fordele end Engle - Willier er smukke og skønne, forfører hver en mand, de møder og har specielle evner, mens engle bare er, ja, engle. De dør af alderdom og har vinger. Så er der forskellige kategorier blandt engle. Men der er jo intet specielt ved dem, som gør dem mere attraktive end Willierne.
Ellers er det bare fordi racebeskrivelserne er mangelfulde, det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige...

Og så en lille klage: Jeg synes, det er super irriterende, at Willier og Vampyrer har samme 'farve' og at Varulve og Elvere også har samme 'farve'. Det er ikke til at kende forskel på dem, så man er nødt til at trykke sig ind på deres profil, for at finde ud af, hvad de er.
Derudover synes jeg, det er utrolig synd, at der er så mange stavefejl og grammatiske fejl på siden. Altså i beskrivelser og historier og alt, hvad vi bliver oplyst om.
Lilith

Antal indlæg : 2
Erfaring : 5262
Respekt. : 0
Irl alder? : 24
Bosted/levested? : ---

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Ang. racer og evt.

Indlæg by Zofia on Tors maj 19, 2011 5:53 am

Du siger noget for efter hva jeg kan se er jeg den eneste engle på den her side men på de 3 andre sider jeg er på er jeg faktisk forskellige ting og det er jeg fordi man altid skal prøve noget nyt syns jeg selv (:

Så til alle andre pliss vælg noget i måske iik ha så meget lyst til da det er fedt og være alle mulige væsner (:
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 5413
Irl alder? : 23
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Vis brugerens profil

Indlæg by Duncan on Tors maj 19, 2011 6:22 am

Apropos racer, så kunne jeg godt tænke mig en såkaldt 'ond' race, der ikke er fuldstændig besat af sex. Vi er rent faktisk nogen, der ikke ønsker et knald i hvertandet emne.
Duncan

Antal indlæg : 3
Erfaring : 5243
Irl alder? : 26

Vis brugerens profil

Indlæg by Mina on Tors maj 19, 2011 5:46 pm

Lyder som en god ide, ja for der er altid mangel på nogle racer og det er kedeligt.. Især når man gerne vil prøve at emne med de andre racer som der næsten ingen er af Smile
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 5477
Bosted/levested? : Ummm et sted.

Vis brugerens profil https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Indlæg by Thalia on Søn maj 22, 2011 6:47 am

Jeg er enig med dig, Duncan. Virkelig.
Thalia

Antal indlæg : 112
Erfaring : 5386
Bosted/levested? : Deensweels

Vis brugerens profil

Indlæg by Mina on Man maj 23, 2011 7:43 pm

Willier burde måske have en form for negativ side, f.eks som dæmoner de har tit tvangstanker, så kunne willier have masser af forbier Smile Og engler kunne måske have en beroligende aura eller sådan noget Very Happy
Mina

Vis brugerens profil https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Indlæg by Duncan on Man maj 23, 2011 9:54 pm

Jeg har også tænkt, hun har gjort Willie-racen for attraktiv. De har jo ingen fejl. Og Elverne er 'bare ligesom willierne'
Duncan

Vis brugerens profil

Indlæg by Mina on Man maj 23, 2011 9:56 pm

ja der skulle være helt klart en mere bedre beskrivelse om dem Smile selvfølgelig skal man ikke følge det til punkt og prik, men det ville gøre det sjovere for så har man måske noget mere at gå efter Very Happy
Mina

Indlæg by Duncan on Man maj 23, 2011 9:57 pm

Men det virker som om, vores admin er lidt inaktiv. Hun har ikke været online en hel uge?
Duncan

Vis brugerens profil

Indlæg by Mina on Man maj 23, 2011 9:59 pm

nej det er lidt underligt, men vi må vente og se om hun kommer på igen. for hvis hun slet ikke kommer på kan det komme til at ødeligge den ellers gode side her....Smile og det ville være syndt.
Mina

Indlæg by Rory on Ons maj 25, 2011 2:30 am

En god grund til at jeg ikke har været på, er fordi min computer har været nede. Men skal nok få bedre beskrivelser om elver og de andre. Det jo ikke lige frem alle computere som køre godt.
Rory
Admin

Antal indlæg : 71
Erfaring : 5373
Bosted/levested? : Deensweels på den døde rose.

Vis brugerens profil http://aurora-life.danskforum.net

Indlæg by Mina on Ons maj 25, 2011 5:49 pm

nej det er det ikke lige frem desværre Very Happy
Mina

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen