Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Aurora Ghoserora.
Velkommen til Aurora Ghoserora.

Jeg Rory og Anastasia byder jer hjerteligt velkommen, vi håber begge to at siden vil falde i jeres interesse. Vær med til at gøre den god eller bare kreativ.
Aurora Ghoserora.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Tors Maj 12, 2011 7:38 pm

Emnets første indlæg :

Årstid: Efterår.
Vejret: Dog stadigvæk varmt.
Omgivelser: Bakkede landskab som er fuldt med marker og græs.

Solen skinnede ned på jorden med sit blege lys igennem de store skyer. Den friske halvvarme vind strømmede over bakkerne. En enlig skikkelse sad på en af de græsfyldte bakker. Mina sad der med blikket over skoven, som man kunne se længere væk. Hun havde sin ærmeløse hættetrøje på som var trukket over hovedet, så hendes ansigt var henlagt i mørke, kun de neongrønne øjne kunne ses under hætten. Mina sad med benene foran sig og havde armene omkring dem, hun havde sine bare fødder nede i det bløde græs, og lød stilheden og det dejlige vejr. Hun vendte en gang blikket op imod himlen, da en ravn skrappede højt over hende. Hun lod sig falde bagover og lå i græsset med lukkede øjne. Hun lå der fredsommeligt og håbede på at ingen ville forstyrre hende, og hun lod sig begrave i hendes tanker, så hun slet ikke blev opmærksom på hendes omgivelser. Hun havde sorte lårkorte shorts på, og hendes ærmeløse hætte trøje var halvt åben, men blev holdt sammen af små fine kæder som gik hele vejen ned. Indeunder havde hun intet på, så man kunne se noget siden af hendes bryster men ikke det hele langt fra
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down


Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Lør Maj 21, 2011 7:08 am

Zofia fly videre hen mod sygehuset så hun kunne få elver pige ind så hun kunne blive reddet for det her fortjente ingen syntes hun men hun var joo oqså en god engle så hun kiggede joo på alt og alle og syntes at de var gode selvom hun vistet at det ondt meget af det for det vistet hun fra sin barndom som hun iik helt kunne huske længere da det hele var væk nu.
Zofia hørte nogen bag dem og kiggede stille tilbage og kunne se at det var Mina så hun sat farten op og sly nu så hurtigt hun kunne og det var faktisk pænt strækt da hun joo havde øvet sig i rigtig mange år snart.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Lør Maj 21, 2011 7:18 am

Mina så hende sætte farten op, hun mærkede at englen var lige i rækkevidde til at hun kunne nå hende med hendes kræft, men det ville være for kedeligt. Desværre for Zofia, så havde Mina også øvet meget. Mina gjorde hendes vinger endnu større, hun havde ca nu en vingefang på ca 7 meter. Så fløj Mina lyn hurtigt efter Englen og hun nærmede sig hurtigere og hurtigere ind på Zofia. Så strakte Mina en hånd frem og Zofia kunne lige pludselig mærke at elveren gipse, og blød kom ud af kvindens mund, og hendes øjne rullede bag i hovedet og hun var død. Mina smilte, gad vide hvordan englen har det nu? Hun må da føle sig så dårlig over at hun ikke fik reddet hende, og nu er englen sikkert fyldt med vrede, så vil der måske blive en kamp. Mina glædede sig til den, hun vidste godt at englen var meget svagere end hende, men hun elskede at høre englers knogler brække, for de knaste meget når de er så hule som de er.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 6:46 pm

// Undskyld fordi jeg først svare nu men har iik noget krea til det //

Zofia kiggede ned på elver kvinde og kiggede lidt rundt og fandt et rolig sted hvor hun kunne fly ned og lagde stille elven kvinden og kiggede ned på hende og nussede stille hendes hår "Undskyld" hviskede hun stille mens der fald en lille tåre på hende for hun havde joo på en måde lovet elven at redde hende men det nåede hun iik selv om hun så gerne ville havde reddet hende men nu er det hele lige meget syntes hun bare og krammede stille kvinden og lagde hende stille ned og lagde sin jakke over hende.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 6:51 pm

Mina landede nogle få meter fra hende, og stod og studerede hende. Hun syntes ikke at kunne føle at englen var blevet vred, men det skulle hun nok blive. Mina stod der med armene over kors og så på hende. Hendes vinger trak ind i huden igen, dem havde hun nok ikke brug for nu, ellers kunne hun hurtigt få dem frem igen. Hun smilte tilfreds, hun ville se om hun kunne presse englen, måske få hende til at gå af den onde vej, det ville bare være så morsomt hvis hun gjorde det. En engel som bliver ond, det må da være det bedste i verden.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 6:54 pm

Zofia rejste sig stille om og der faldt en lille tåre ned på elven igen da hun meget ked over at hun iik kunne redde hende som hun gerne ville kunne nå men det bedste hun kunne var at sende en eller anden som der kunne finde en men hvem? Nåårh joo et dyr hva ellers? Hun lagde stille en lille kat i luften og sat den foran elven og snussede stille til hende og løb hurtigt afsted for at finde nogen andre elver som der kunne komme og begrave hende.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 7:02 pm

Mina kiggede med undrende øjne på katten som var kommet ud af den blå. *Hvad er hendes evne??? Kan hun lave større dyr eller og kan de skade en???* tænkte hun for sig selv mens hendes neongrønne øjne fulgte katten løbe væk. Men hun kunne mærke at den ingen knogler havde, er den lavet af illusioner eller er den lavet af noget andet?? Mina smilte bare, så ville det måske blive en udfordring at være i mod den engel. Minas finger blev til lange sorte skarpe kløer, og hun holdte den ene hånd over hoften og stof afventende og så på englen med et udfordrende blik.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 7:11 pm

Zofia kiggede stille efter katten og lukkede stille sine øjne så hun kunne se hvor langt katten var noget og den havde fået nogen. Zofia åbnede sine hurtigt da hun kunne mærke nogen der kiggede på hende og vendte sig hurtigt og kunne se Mina's øjne som der lysede lidt bag hende "Hva vil du nu?" sagde hun stille og kiggede lidt rundt og lukkede sine øjne igen og kunne se at katten var her om lidt med rigtig mange elver og hun åbnede hurtigt sine øjne og kiggede hen på hende "Hvis det er miq du er ude efter så lad os finde et andet sted" sagde hun stille mens hun kiggede tilbage og kunne hører de andre så hun fløj hurtigt om da hun iik ville se af dem men hun havde lagt en lille fjer på elver kvinden så de vistet at der var en der havde lagt hende der.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 7:19 pm

Mina stod og kiggede undrende på hende, og så mærkede hun mange elvere komme. var det det katten skulle efter eller? Mina så frem og tilbage, hun ville gerne dræbe englen eller i hver til fald sætte hende på plads. Men hun ville mere end gerne dræbe elverne som var på vej. Hun stod et øjeblik og vidste virkelig ikke hvad hun havde mest lyst til, så trak hun på skuldrene og hendes vinger groede ud igen på ryggen af hende. Og hun satte af fra jorden af og slyngede sig elegant op i luften. Elverne kunne hun altid dræbe senere, der var nok af elvere til det, men engler var der næsten ingen af, så det ville hun hellere. Mina fulgte efter hende ca 20 meter bagud oh ca 30 meter højere op end Zofia.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 7:26 pm

Zofia kiggede stille ned på elverne der kom og de fandt den anden elver kvinden og katten forsvandt stille ud i luften og elver kiggede stille lidt op da de så der lå en fjer på kvinden og Zofia fløj hurtigt væk mens hun kiggede efter Mina og håbede lidt at hun fløj efter hende for hun var sur og bange men oqså ked over det hele og vistet iik helt Hvilken føles hun skulle vælge lige nu for det hele var så mærkeligt lige nu syntes hun for der var så mange føles hun iik havde haft i mange år snart.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 7:41 pm

Mina fulgte bare stille efter hende, og ventede til at hun måske vil lande eller et eller andet. Hvad er englen ude på??? Mina kunne ikke regne det ud, det virkede til at Englen alligevel ikke vil kæmpe eller noget. Mina måtte bare se hvad der vil ske, for hun havde ingen anelse af det. Mina svævede bare mere efter hende, og de højere vinde bar hende bare videre, nu var Mina næsten over englen og hun så bare afslappet ned på Zofia.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 7:50 pm

Zofia kiggede stille ned på jorden og fat sted hun kunne flye ned og gjorde det lige så stille og rystede sine vinger lige stille og kiggede efter Mina mens hun bare stod og prøvede at samle sine føles til en istedet for 3 som hun havde lige nu og kunne iik rigtig finde ud af hva hun skulle lytte efter for hvis det stod til hende ville hun bare hjem og passe sig selv.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 7:55 pm

Mina landede et stykke fra hende, og strakte lige vingerne ud og så samledes de på ryggen og kom ind under huden igen. Hun kørte lige sit hovede rundt og der hørte et knælk fra hendes nakke af. SÅ så hun op på englen, og afventede til at hun ville gøre noget. Mina var begyndte at blive utålmodigt, hun var begyndt at kede sig. Hun ville ha at der skulle ske noget action, noget rigtig action med rigtig ufordring. Men englen ville hun sikker kunne klare så let som ingen ting. men hvem ved, hun kan jo altid lege med hende.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 8:00 pm

Zofia kiggede stille over på hende og vælget at være sur på hende for hun var virkelig ond mod alle der kom i vejen for hende "Hva fuck er det du vil?!" sagde hun surt og kiggede stille rundt og sukkede lidt "Du vil bare dræbe alle og iik andet! har du slet iik overhovedet at få nogen venner som du kunne snakke med og iik slå ihjel?" sagde hun stille med en lidt mere rolig stemme mens hun kiggede ned igen.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 8:03 pm

Mina så ned på hendes sorte blanke kløer og hun kørte dem mellem hinanden.
"Jo jeg har venner, men just ikke venner fra den lyse side og hvad jeg vil???" Hun smilte ondt til hende og hun morede sig fuldstændigt, hun var i gang med at presse hende.
"Jeg vil hellere vende den om, hvad vil du??? Lad mig putte det på den måde, hvad vil du egenligt gøre nu hvor jeg har dræbt 3 uden den mindste samvigtighed. Vil du blive ved med at være god og lade mig være, eller vil du slippe din vrede løs og gøre noget imod englernes normale godhed??" Mina grinte lidt for sig selv og stod og så afventende på englen.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 8:10 pm

Zofia knyttede stille sine hænder men træk vejret stille og roligt og kiggede lige så stille op "Jeg vil iik gå over på den onde side overhoved" sagde hun stille mens hun kiggede lidt rundt og sukkede igen og vill gerne flye væk så hun kunne slippe for Mina og bare kunne komme hjem og slappe af igen og måske prøve at glemme alt det her.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 8:17 pm

"Er du nu sikker på det, du ved jo at jeg faktisk fortjerner at blive dræbt, for du ved jo at jeg ville bare gå ud og dræbe flere, hvis jeg møder nogen på min vej, så mit spørgsmål er, vil du lade mig leve så jeg kan dræbe videre, men så holder du dig inde for den "gode sti" Eller dræber du mig så jeg ikke kan gøre mere skade, men tilgengæld gør noget som er på den sti man i hver til fald kalder for mørkere." Mina smilte og hendes øjne lyste af intenst, de var fulde af livkræft. Zofia kunne mærke igen, som om nogen havde fat i alle hendes knogler, så sagde Mina stille næsten hviskende med en uhyggelig klang..
"Er det ikke retfærdigt at jeg fortjener at blive straffet???"
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 8:28 pm

Zofia kiggede stille op ham og knækkede sammen og kunne iik klare det her mere så hun begyndte at græde og tog sine hænder op foran sit ansigt og rystede lidt på sin krop og ville bare glemme alt det her og bare væk fra alt og alle.
Hun kiggede stille op på hende og græd lydløst mens hun kiggede på hende "Du fortjener at dø men vil iik slogs med diq for jeg vil iik være ond lige diq" sagde hun stille og kiggede ned igen "Jeg ved joo at du kan slå miq ihjel når du vil" hviskede hun stille.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 8:32 pm

"Så du vil bare gå væk, og lade mig det onde, fortsætte videre. SKulle i engler ikke stoppe det onde, eller har jeg misforstået noget??" Sagde Mina ondt, hun morede sig. Nu var hun ved at knække englen fuldstændigt, så meget bedre end at dræbe hende.
"Nej jeg vil ikke slå dig ihjel, i hver til fald ikke på den måde du tænker på" Mina lagde vægten og på den anden fod, og hun kiggede sig omkring og prøvede at se om der var et sted at sidde, så fandt hun en sten og satte sig, og kom med et lettelses suk. og Vendte blikket igen mod englen.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 8:45 pm

Zofia kiggede stille over på hende "Jeg er iik en engle der slå de onde ihjel for sådn er jeg iik" sagde hun stille mens hun kiggede ned i jorden igen og græd lidt over det hele det for hun kunne iik klare mere af alt det her og hun stillede for mange spørgsmål.
Hun kiggede på hende "Hva vil du så med miq?" spurgte hun stille om og træk vejret stille og roligt og blev ved med at kigge over på hende og vistet iik hva hun skulle gøre og eller sige.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 8:48 pm

Mina smilte ondt.
"Lige meget med mig, vi snakker om dig lige nu. SÅ du ville kunne gå hjem uden den mindste dårlig sammenvigtighed, og lade mig leve videre og så jeg kan gøre endnu slemmere ting, selv imod dine artsfæller som jeg har gjort før??" Hun ansigt var smuk men uhyggelig samtidig, hun smilte til hende så hun blottede sine tænder, hendes tænder var nu sylespidse, normalt havde hun dem som en elvers tænder, men hun fik dem altid når hun var i kamphumør.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 8:53 pm

Zofia kiggede på hende "Jeg gider iik mere bare lad miq gå" sagde hun stille mens tårerne løb ned af hendes kind for hun kunne intet gøre for at hun iik skulle slå flere ihjel for hun ville iik slå hende ihjel for sådn var hun bare iik man.
Hun kiggede væk og begyndte at ryste lidt over hele kroppe og vistet iik om hun skulle stikke af eller hva hun skulle gøre lige nu.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 8:59 pm

"nej, nej. stik ikke af" Så mærkede Zofia et ryk i hendes krop, og hun fandt hendes selv nede på jorden foran Mina. Mina tog sin bare fod og satte den i ryggen på Zofia mens hun bukkede hendes hovede længere nede ved Zofias hovede.
"Når jeg har fundet et ofre, så slipper jeg det aldrig, før jeg har leget med det først." Hun sagde det ondt og hviskende men ordene var så tydelig at de gik direkte i hovedet på Zofia og sad fast. Hu rejste sig op og tog foden væk fra hende, og stod og så ned på hende, med hovedet fuldt med ideer. Hun ville helst lege med hende phykisk, for det er helt anderledes end at skade en fysisk.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 9:07 pm

Zofia græd bare og kiggede ned i jorden og var helt stille og træk vejret lidt hurtigt da hun var meget bange for at hun ville blive slået ihjel lige nu men hun var iik sikker at det ville ske da Mina havde sagt at det ville hun iik men man vistet aldrig joo.
Hun lå bare og ventede på at hun ville dø så hun lukkede sine øjne og lå lige så stille som hun kunne og tænkte på sine forældre hun snart kunne se men det var joo svært at slå en engle ihjel da de var døde.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Mina Man Maj 23, 2011 9:13 pm

Så mærkede Zofia kløer omkring hendes hals og hun blev hevet op af hendes krave og havde ansigtet imod Minas. Så tog Mina med den anden hånd og fjernede hendes tåre.
"Hvorfor græder du min lille engel, Du frygter da ikke for dit liv vel??? Kan du ingen gang forsvare dig selv???" Hun sagde det første sødt sarkastisk, og kunne man tydelige hører at hun udfordrede og hånede hende, for ikke at mande hende selv op. Hun mærkede at grebet var stærkere og at tøjet krave strammede omkring halsen på hende.
"Du er uduelig, ved du godt det?? Du kan ingen gang blive kaldt for en engel, en engel forsvare det gode, forsvare de uskyldige og du vil bare flygte over hals og hovede i stedet for at gøre det rigtige. Ved du hvad, den ondeste ondskab er, det er ligeyldighed, og det er det du er nu. Du vil hellere redde dit eget skind, jeg troede du var bedre men nææ nej du er ingengan værd at spilde tid på." Mina slap hende så hun faldt til jorden igen, og stod over hende og spekulerede om mange ting.
Mina
Mina

Antal indlæg : 187
Erfaring : 9633
Respekt. : 0
Join date : 12/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Ummm et sted.

https://www.youtube.com/user/BlackAngelOfNemesis4?feature=mhum

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Zofia Man Maj 23, 2011 9:19 pm

Zofia åbnede stille sine øjne og kiggede på hende og ville iik svare hende på hendes spørgsmål for hun ville væk og være sikker på at de andre elver havde begravet hende der kvinden som Mina slog ihjel i hendes arme.
Zofia kyttede sine hænder hårdt da hun kom til at tænke på hende kvinde og var ved at være godt sur på hende for hun ville redde de andre og være der for dem for hun ville iik løbe hjem overhoved men holde øje med Mina for hun skulle iik slog flere ihjel.
Hun faldt ned på øjne og lå bare stille med knyttede hænder.
Zofia
Zofia

Antal indlæg : 160
Erfaring : 9569
Respekt. : 0
Join date : 17/05/11
Irl alder? : 29
Bosted/levested? : Gwentosht byen i en lille lejelighed.

Tilbage til toppen Go down

Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls// - Page 2 Empty Sv: Bliver man forstyrret eller??? //Frit emne, så join med guys and girls//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum